  • 21. Data: 2011-03-23 23:31:02
    Temat: Re: Honda CRX 1.6 16V 1989 100% oryginał
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Piekna?
    > IMHO niesamowita, nie przypominam sobie abym widzial w ostatnich latach
    > taka honde w takim stanie :D

    Jak cie tak podnieca, to se ja kup :D

    sz.

  • 22. Data: 2011-03-23 23:34:23
    Temat: Re: Honda CRX 1.6 16V 1989 100% orygina?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-23 23:31, szufla pisze:

    > Jak cie tak podnieca, to se ja kup :D

    Nie, ogolnie to sie honda jako taka brzydze, ale ta wyglada calkiem
    niezle, szczegolnie na tle innych dorznietych crx-ow, ktore swego czasu
    wciagalem stara E34 z TDSem pod maska ;>

    --
    Karolek

  • 23. Data: 2011-03-23 23:45:56
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 23 Mar, 16:19, Karolek <d...@o...pl> wrote:
    > Kupiles gowno z 2001 roku.
    > Juz wolalbym jezdzic ta 22 letnia honda niz tym nic nie wartym yarisem.

    Powiem Ci, że jestem bardzo zadowolony z tego gówna. Czasami palniesz
    coś przyzwoitego, ale do kurwy nędzy - na cholerę wyjeżdżasz z tekstem
    o gównie?

  • 24. Data: 2011-03-24 01:56:15
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > A ja kupiłem skuter z 2011 za 1000 zł... coś tu jest nie tak... tylko co?
    > Ktoś podpowie?

    Napisz jaki skuter... a samo się wyjaśni, co jest nie tak :P ;)

  • 25. Data: 2011-03-24 07:32:46
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-23 23:45, Mateusz pisze:

    > Powiem Ci, że jestem bardzo zadowolony z tego gówna.

    Mozesz byc zadowolony, ale znam to auto i jako wozek na zakupy dla
    kobiety to jest ok, ale nic wiecej, ot taka zwykla taczka.
    Bezplciowe, tandetne auto i wcale nie takie bezawaryjne jakby sie moglo
    wydawac.

    > Czasami palniesz
    > coś przyzwoitego, ale do kurwy nędzy - na cholerę wyjeżdżasz z tekstem
    > o gównie?

    OK, auto jak auto, bez zadnych emocji, a ja nie przepadam za takimi.
    Ta honda jednak oferuje cos wiecej, chociaz osobiscie to za hondami tez
    nie przepadam.

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2011-03-24 09:30:51
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 24 Mar, 07:32, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > OK, auto jak auto, bez zadnych emocji, a ja nie przepadam za takimi.
    > Ta honda jednak oferuje cos wiecej, chociaz osobiscie to za hondami tez
    > nie przepadam.

    Taka honda by się sprawdziła ale jako zabawka do jazdy weekendowej,
    lansu itp... dla Ciebie jest to coś więcej, dla mnie już oznacza
    trochę ograniczoną funkcjonalność. Inna sprawa - nie wiem jakie masz
    potrzeby, ale mi wystarczy jedna bryka, którą mogę wykorzystać do
    wszystkiego, do jazdy codziennej, trasy i tyle.

  • 27. Data: 2011-03-24 09:40:47
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-24 09:30, Mateusz pisze:

    > Taka honda by się sprawdziła ale jako zabawka do jazdy weekendowej,
    > lansu itp... dla Ciebie jest to coś więcej, dla mnie już oznacza
    > trochę ograniczoną funkcjonalność.

    Nie, mozna ta honda jezdzic spokojnie na codzien i nie bedzie miala
    wcale mniejszej funkcjonalnosci niz yaris, tylko teraz juz troche szkoda
    tej hondy :>

    > Inna sprawa - nie wiem jakie masz
    > potrzeby, ale mi wystarczy jedna bryka, którą mogę wykorzystać do
    > wszystkiego, do jazdy codziennej, trasy i tyle.

    Mi w sumie wystarczaja 3, jedno dla kobiety i ogolnie do miasta i jako
    wozek na zakupy, drugie do troche dluzszych tras i wiekszych gabarytow,
    czyli kombi, diesel ;> i trzecie raczej na dluzsze wyprawy, ale chyba i
    tak jeszcze sprawie sobie motor ;>
    A inni potrzebuja jeszcze czegos w teren...
    A yaris i trasy... pozostawie bez komentarza.

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2011-03-24 10:28:56
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 24 Mar, 09:40, Karolek <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > tak jeszcze sprawie sobie motor ;>
    > A inni potrzebuja jeszcze czegos w teren...
    > A yaris i trasy... pozostawie bez komentarza.

    U mnie kobieta aktualnie jest na etapie zdawania prawka ;) Co do
    dłuższych tras i większych gabarytów - jak naprawdę potrzebuję (rowery
    itp) to mam od teścia jakiegoś opla z turbo w dieslu 114KM - powiem
    Ci, że jak ostatnio jechałem tym autem do Kamiennej góry (700km w
    dzień w obie strony, to myślałem że mi kręgosłup będzie już do końca
    napieprzać). W yarisie nie mam takich objawów - nic mnie nie boli.
    Wiem, że silnik jest jaki jest i nie ma szału, ale po prostu
    przyjemnie mi się nim jeździ.

  • 29. Data: 2011-03-24 10:40:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-24 10:28, Mateusz pisze:

    >, ale po prostu
    > przyjemnie mi się nim jeździ.

    I to w sumie jest najwazniejsze.

    --
    Karolek

  • 30. Data: 2011-03-24 11:10:47
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 24 Mar, 10:40, Karolek <d...@o...pl> wrote:
    > I to w sumie jest najwazniejsze.

    No dokładnie ;) w końcu się w czymś zgodziliśmy ;)