  • 11. Data: 2011-03-25 21:46:21
    Temat: Re: SNS-HDR v1.3.9
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.3.10 programu SNS-HDR Pro/Home i Lite
    1. Naprawiono odczyt niektórych profil kolorów.
    2. Naprawiono odczyt konfiguracji podglądu miniatur.

    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 12. Data: 2011-04-16 16:17:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 22:46:21 +0100, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Dostępna jest wersja 1.3.10 programu SNS-HDR Pro/Home i Lite
    > 1. Naprawiono odczyt niektórych profil kolorów.
    > 2. Naprawiono odczyt konfiguracji podglądu miniatur.

    A mógłbyś zostawiać _cały_ exif? Bo ten ogryzek który dajesz teraz jest
    mało przydatny (wycinasz np. dane z gpsa). Czy to jakiś problem by
    skopiować całość i dołożyć tylko pole Software zamiast zostawiać fragment?

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2011-04-16 16:32:22
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Robert Kois wrote:
    > A mógłbyś zostawiać _cały_ exif? Bo ten ogryzek który dajesz teraz jest
    > mało przydatny (wycinasz np. dane z gpsa). Czy to jakiś problem by
    > skopiować całość i dołożyć tylko pole Software zamiast zostawiać fragment?

    Dane GPS są kopiowane począwszy od wersji 1.3.12, i tak po prawdzie, nie są
    to dane EXIF ;-)
    Na chwilę obecną, nie zgłaszano mi zapotrzebowania na inne dane z bloku
    metadanych. Czego, według Ciebie, jeszcze brakuje?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 14. Data: 2011-04-16 16:50:19
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 18:32:22 +0200, Sebastian Nibisz napisał(a):

    > Dane GPS są kopiowane począwszy od wersji 1.3.12,

    A bo się nie chwalisz, że jest już 1.3.13 ;)

    > i tak po prawdzie, nie są to dane EXIF ;-)

    Jak zwał tak zwał ;)

    > Na chwilę obecną, nie zgłaszano mi zapotrzebowania na inne dane z bloku
    > metadanych. Czego, według Ciebie, jeszcze brakuje?

    To bardziej pytanie po co wybierać dane skoro można skopiować całość.
    Ale jeżeli łatwiej wybierać to w zasadzie chyba wszystko potrzebne jest

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2011-04-16 17:01:50
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Robert Kois wrote:
    > To bardziej pytanie po co wybierać dane skoro można skopiować całość.
    > Ale jeżeli łatwiej wybierać to w zasadzie chyba wszystko potrzebne jest

    Wybrałem tylko te dane, które uważałem za przydatne. W metadanych jest
    mnóstwo mało przydatnych danych, np. są tam przechowywane miniaturki
    obrazów.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -