  • 1. Data: 2011-02-24 14:47:51
    Temat: SNS-HDR Pro 1.3.7
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.3.7 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.

    Na stronie projektu można zobaczyć przykładowe zdjęcia wygenerowane w
    najnowszej wersji programu.
    http://www.sns-hdr.com/gallery.htm

    Projekt zawitał także na Facebooka. Zapraszam użytkowników wszystkich wersji
    programu.
    http://www.facebook.com/pages/Sns-hdr/16915218313145
    5

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 2. Data: 2011-02-24 15:06:56
    Temat: Re: SNS-HDR Pro 1.3.7
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-24 15:47, Sebastian Nibisz pisze:
    > Na stronie projektu można zobaczyć przykładowe zdjęcia wygenerowane w
    > najnowszej wersji programu.
    > http://www.sns-hdr.com/gallery.htm

    No, takie przykłady pozytywnie nastawiają :)

    --
    pozdrawia Adam
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie

  • 3. Data: 2011-02-24 17:34:34
    Od: cichybartko <c...@g...com>

> [...]
    > Dostępna jest wersja 1.3.7 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    >
    > Na stronie projektu można zobaczyć przykładowe zdjęcia wygenerowane w

    Uuuuuuuuu...
    Już Ci nikt nie zarzuci psucia zdjęć ;), jak to miało miejsce w
    przypadku poprzedniej galerii gdzie chyba jedynym ciekawym przykładem
    była ta fotografia z salonu samochodowego. Aktualna jest mistrzowska,
    idealnie pokazuje sens HDR.
    Gratuluję i życzę dalszych postępów w pracy nad aplikacją.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 4. Data: 2011-02-25 07:09:04
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najnowszej wersji programu.
    > http://www.sns-hdr.com/gallery.htm
    >
    > Projekt zawitał także na Facebooka. Zapraszam użytkowników wszystkich

    A są presety w Lite? Bo wspominał Pan że miały być.

  • 5. Data: 2011-02-25 07:20:39
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Agent wrote:
    > A są presety w Lite? Bo wspominał Pan że miały być.

    Tak, są już presety w wersji Lite.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 6. Data: 2011-02-25 07:23:32
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Tak, są już presety w wersji Lite.

    Super, będzie zajęcie na weekend.

  • 7. Data: 2011-03-03 20:25:57
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Zamieszczam link do panoramy obrobionej przez Zorana Strajina w programie
    SNS-HDR:
    http://www.360cities.net/image/inner-city-parish-chu
    rch-budapest-1#-703.51,4.18,70.0

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 8. Data: 2011-03-07 11:40:04
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Dostępna jest wersja 1.3.7 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    > Na stronie projektu można zobaczyć przykładowe zdjęcia wygenerowane w

    No bardzo przyjemnie...

  • 9. Data: 2011-03-07 22:07:28
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest już wersja 1.3.8 programu SNS-HDR, także z polskim
    interfejsem.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 10. Data: 2011-03-21 00:22:35
    Temat: SNS-HDR v1.3.9
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.3.9 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -