  • 1. Data: 2010-05-03 19:23:10
    Temat: SKP dla Land Rovera Freelandera I
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Przymieram się do zakupu Land Rovera Freelandera z 1999 roku. Chciałbym
    przed transakcją zlecić przetestowanie go w SKP. Gdzie w Krakowie lub
    okolicach (tak do 100 km na wsch i płd-wsch) byłaby stacja, która
    potrafiłaby to zrobić?

    JaromirD

  • 2. Data: 2010-05-04 08:46:51
    Temat: Re: SKP dla Land Rovera Freelandera I
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

> [...]
    > przed transakcją zlecić przetestowanie go w SKP. Gdzie w Krakowie lub
    > okolicach (tak do 100 km na wsch i płd-wsch) byłaby stacja, która

    Zobacz ile jest negatywnych opinii o tym aucie.
    I przemyśl raz jeszcze zakup.
    Jako małe auto terenowe, też celowałem w freelandera.
    Po przeczytaniu ...set opinii, zakupiłem frontere z 2003r.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2010-05-04 12:42:40
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Darek. wrote:

    > Zobacz ile jest negatywnych opinii o tym aucie.
    > I przemy?l raz jeszcze zakup.
    > Jako ma?e auto terenowe, te? celowa?em w freelandera.
    > Po przeczytaniu ...set opinii, zakupi?em frontere z 2003r.
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Rzeczywiście, nie jest to najlepszy wybór i prawdopodobnie go zmienię. Ale
    opinie o Fronterze też nie są zachęcające: http://www.auto-
    swiat.pl/artykuly,Opel-Frontera-B,23719,1.html Poza tym mały to on nie jest.
    Kurde, brak jest czegoś wielkości Freelandera (albo nie umiem znaleźć), w
    podobnej cenie za ok. 9-10-letni użytek, ale mniej awaryjnego.

    JaromirD

  • 4. Data: 2010-05-07 23:34:52
    Od: fanfaran <l...@v...pl>

    W dniu 2010-05-04 12:42, JaromirD pisze:

> [...]
    > Kurde, brak jest czegoś wielkości Freelandera (albo nie umiem znaleźć), w
    > podobnej cenie za ok. 9-10-letni użytek, ale mniej awaryjnego.

    Honda CR-V, albo mniejsza HR-V.

    Sam mam freelandera z 2002 r. Jak masz jakies pytania to pisz smialo

  • 5. Data: 2010-05-09 14:06:43
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    http://lr.pl/

    --