  • 1. Data: 2010-05-03 13:02:44
    Temat: Uwaga na firme naprawiającą turbiny, z Wrocławia
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Znalezione na forum OCP

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34449

  • 2. Data: 2010-05-03 13:58:40
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Perełka pisze:
    > Znalezione na forum OCP
    >
    > http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34449

    Czytalem na sr.pl. Tez zostawilem zrobiony w przyslowiowego ch*ja, bo
    kupowalem od typa rzekomo NOWA turbine BRD (Audi A4 2.0TDI 170KM). Po
    zamontowaniu okazalo sie, ze swiszczy okrutnie i jest bardzo mocno
    niewywazona. Oczywiscie okazala sie uzywka bardzo nieudolnie
    zregenerowana. Gosc jak sprzedawal byl mily, teraz jest nieuprzejmy, nie
    odbiera telefonow i ogolnie sie stawia. Nie dosc, ze zaplacilem za
    regenerowana turbine (a nie nowa jak zapewnial), to w warsztacie 300zl
    za wsadzenie + koszty wysylki kurierem. Gdyby sie nie stawial to kasa za
    turbine zalatwila by sprawe a tak rzadam od niego zwrotu za turbine +
    wszystkie inne koszty, ktore ponioslem, bo to nie moja wina, ze on
    sprzedawal mi niby nowa turbine, po prostu przywalil w ch*ja. Jak sprawy
    sie nie da tak rozwiazac zglaszam sprawe na Policje, wrzucam jego dane,
    nazwe z Allegro itp itd na wszystkie fora motoryzacyjne na ktorych
    siedze i jeszcze nasle na tego chama Urzad Skarbowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 3. Data: 2010-05-03 16:24:54
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-03 13:58:40 +0200, Maciej Browarczyk
    <m...@N...org> said:

    > Gosc jak sprzedawal byl mily, teraz jest nieuprzejmy, nie odbiera
    > telefonow i ogolnie sie stawia.

    Wystawił fakturę na nową, udzielił gwarancji, sprzedał starą i się stawia?
    ;>

    > wrzucam jego dane, nazwe z Allegro i jeszcze nasle na tego chama Urzad
    > Skarbowy.

    Za sprzedaż zgodną z przepisami?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-05-03 16:56:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-03, Bydlę <bydl?@bydl?.pl> wrote:

    > Wystawił fakturę na nową, udzielił gwarancji, sprzedał starą i się stawia?
    > ;>

    > Za sprzedaż zgodną z przepisami?

    Od kiedy wystawienie lewej faktury VAT jest zgodne z przepisami?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2010-05-03 20:44:51
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 03 May 2010 13:02:44 +0200, Perełka napisał(a):

    > Znalezione na forum OCP
    >
    > http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34449

    Tak się zastanawiam, czy pomocne w tym przypadku byłoby nagrywanie rozmów
    telefonicznych? Konkretnie chodzi mi o to, jak we wrześniu "pani"
    przyznała, że koło nie było wymienione tylko szlifowane, a potem się tego
    wyparła.
    Przyznam się, że wszystkie rozmowy nagrywam.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 6. Data: 2010-05-03 22:57:09
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-03 20:44, Błażej wrote:

> [...]
    > wyparła.
    > Przyznam się, że wszystkie rozmowy nagrywam.

    masz jakieś urządzonko do tego czy komórką włączasz nagrywanie?

  • 7. Data: 2010-05-04 15:29:33
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 03 May 2010 22:57:09 +0200, Olek napisał(a):

    > masz jakieś urządzonko do tego czy komórką włączasz nagrywanie?

    Mam Nokie z Symbianem i odpowiedni program, który nagrywa rozmowy
    automatycznie.

  • 8. Data: 2010-05-04 19:10:04
    Od: "Pedro" <l...@o...pl>

    > Mam Nokie z Symbianem i odpowiedni program, który nagrywa rozmowy
    > automatycznie.
    Jakim programem?Pika Ci w tle?

  • 9. Data: 2010-05-04 19:41:18
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 4 May 2010 19:10:04 +0200, Pedro na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Jakim programem?Pika Ci w tle?

    Chociażby UltimateVR - nic nie pika ... chyba, że chcesz żeby pikało.

    "Jeżeli nie masz do powiedzenia nic ciekawego ani nic ważnego, to nie daj
    się skłonić do mówienia [137] . H_ Jackson Brown, - P S Kocham Cię"

  • 10. Data: 2010-05-05 08:24:14
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Pedro pisze:

    > Jakim programem?Pika Ci w tle?