  • 11. Data: 2011-02-25 10:00:50
    Temat: Re: SD vs CF
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-25 10:19, Kamil pisze:

    > W zasadzie rozwazalem jeszcze przesiadke na FF. Przechodzone 5D MK1
    > mozna kupic w cenie 550D ze sklepu, musiabym co prawda wymienic 10-22 na
    > 16-35, ale te akurat tez chodza w podobnych cenach na aukcjach, wiec
    > mialbym tanim kosztem full frame i wygode obiektywow do analoga, bo
    > czasem uzywam.

    Niezły pomysł. Chociaż mnie osobiście przeraża rozmiar obecnych FF. Ach
    taki FF w body od Pentaksa K-5 :D

    > Da sie jakos w 5D sprawdzic przebieg? Wiekszosc pewnie byla uzywana
    > przez zawodowcow, wiec beda mialy sporo napstrykane, wolalbym nie kupic
    > jakiegos z milionem klapniec.

    Nie byłbym tego taki pewien. Sporo w Polsce ludzi zamożnych, którzy
    kupowali 5D "bo najlepszy", "bo fullframe", do końca nie wiedząc, co to
    znaczy i z czym się wiąże. I po początkowym zachwycie nową zabawką,
    poszła w kąt, bo za duża i niewygodna.

  • 12. Data: 2011-02-25 10:09:14
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Paweł W. napisał(a):

    > Niezły pomysł. Chociaż mnie osobiście przeraża rozmiar obecnych FF. Ach
    > taki FF w body od Pentaksa K-5 :D

    Albo MZ-5n
    :-)

    --
    Mirek

  • 13. Data: 2011-02-25 10:31:26
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 10:00, "Paweł W." wrote:

    > Niezły pomysł. Chociaż mnie osobiście przeraża rozmiar obecnych FF. Ach
    > taki FF w body od Pentaksa K-5 :D

    Wiekszy od analoga to on nie bedzie chyba? :)

> [...]
    > kupowali 5D "bo najlepszy", "bo fullframe", do końca nie wiedząc, co to
    > znaczy i z czym się wiąże. I po początkowym zachwycie nową zabawką,

    Gorzej, ze kazdy pisze "uzywany raz do roku na boze narodzenie",
    wolalbym sprawdzic jakos przebieg. Da sie bez wizyty w serwisie?

    Kamil