  • 11. Data: 2012-11-28 15:19:56
    Temat: Re: SAmsung Galaxy S plus i Skype
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    P.B. <p...@w...pl> wrote:

    > Łał! Its amajzing!

    Dla mnie amaizing jest poziom tolerancji bugów u uzytkownikow innych
    słuchawek...

  • 12. Data: 2012-11-28 15:19:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Jak ja chcialem dzwonic na stacjonarne w PL, to na niczym, na czym
    > probowalem nie mialem nic wiecej niz czkawke. A 3 inne VoIP-y mam
    > obecnie normalnie dzialajace.
    > Wiem, wiem, powinienem gadac skype-skype.
    >
    > BTW, Skype smierdzi rowniez z tego wzgledu, ze jest p2p.

    > Imasz się konsekwentnie najwiekszego g* :-)
    > (nie, nie miało być).

    Nie mam wyjscia - skype to przyjety standard komunikacyjny w naszej firmie
    - tak rozmawiamy miedzy biurami w rejonie Chicago, Krakowa i Bangalore,
    Indie. Przewaznie sa to połaczenia skype-skype ale często też skype-phone.
    Do prywatnych rozmow z Polska mam klienta o nazwie Fring (na iPhone) i
    korzystam z powodzeniem z uslug ipfon.pl Mam porownanie i uwazam ze Skype
    jest bardzo dobry.
    Niestety trafi sie czasem zle polaczenie ale to duzo zalezy od samego lacza
    a nie software, ktory ostatnio jest juz bardzo dopracowany (mowie o wersji
    skype na iPhone oraz na MS Windows).

  • 13. Data: 2012-11-28 16:13:53
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 28.11.2012 15:19, Pszemol pisze:

    > Dla mnie amaizing jest poziom tolerancji bugów u uzytkownikow innych
    > słuchawek...
    dowaliłeś się, tylko aby wyśmiać błąd. Twoja opinia nic nie wnosi,
    słuchawka samsunga jest sprawna, napewno _wszystkim_ słuchawkom nie
    wmontowali odwrotnie kamery. Gdyby coś takiego stało się w iPhonie,
    było by to właściwością nie błędem. Do dupy jest program, program
    zamknięty, w którym faza testów ograniczyła się do paru modeli. Gdyby
    program był własnością małej firemki, albo miał otwarte źródła -
    poprawka była by jutro.
    Skype na komórkach był fajny jak rozmowy był po 1zł albo droższe. Teraz
    w Polsce ceny rozmów GSM na poziomie stacjonarek lub voipa. Sens
    używania voipa albo skype powraca gdy musisz wykonywać rozmowy
    zagraniczne, które są ciągle drogie.
    Reasumując, problem softwarowy, małej wagi, dotyczący wąskiej grupy
    użytkowników, ale kopnąć trzeba. Jedyna pociecha że poza kosciołem
    apple, to się nazywa błąd do poprawienia, a nie "amazing" "feature"

    ToMasz

  • 14. Data: 2012-11-29 05:56:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JoteR j...@p...pl ...

    > Czy w ten sposób widzi ciebie twój interlokutor, czy taki efekt masz
    > tylko u siebie na podglądzie?

    zarówno ja na mini podglądzie jak i mój rozmówca - oba obrazy są do góry
    nogami.

    > Czy takie zjawisko występuje również podczas normalnych wideorozmów?

    sprawdzę - nigdy nie korzystałem.

  • 15. Data: 2012-11-29 19:01:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Budzik" napisał:

    > zarówno ja na mini podglądzie jak i mój rozmówca - oba obrazy
    > są do góry nogami.

    > sprawdzę - nigdy nie korzystałem.

    No i...?
    Bo warto by uciąć (lub potwierdzić) dywagacje tutejszych trolli o tym, że
    Samsung to - cytuję:"sprzęt do kitu" ;->

    JoteR

  • 16. Data: 2012-11-30 00:56:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JoteR j...@p...pl ...

    > No i...?
    > Bo warto by uciąć (lub potwierdzić) dywagacje tutejszych trolli o tym,
    > że Samsung to - cytuję:"sprzęt do kitu" ;->

    dam odpowiedź po weekendzie, aczkolwiek w linku podanym przez kolegów
    czytałem że to jest jakaś bardziej ogólna przypadłośc i występuje nie tylko
    w skype.

  • 17. Data: 2012-12-14 07:35:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

  • 18. Data: 2012-12-14 07:45:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Gru, 07:35, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > No i...?
    >
    > JoteR

    Moze jeszcze odpowiedz da aplikacja lustro?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=mmapps
    .mirror.free

    Tez powinna obrocic obraz do gory nogami, jesli wina jest wadliwy
    montaz kamery.

  • 19. Data: 2012-12-14 09:56:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    .mirror.free

    > Tez powinna obrocic obraz do gory nogami, jesli wina jest wadliwy

    chyba jednak wina skype.

    A co do tego programiku - pytanie czy on obróci obraz u mnie czy ten, który
    wysyłam przez skype do rozmówcy.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 20. Data: 2012-12-14 09:56:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No i...?

    Co prawda nie udalo mi się przetestować na połączeniu, ale już w czasie
    próby kamerka pokazuje obraz i jest ok.
    Wygąda więc na to, że to wina skype.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy