  • 1. Data: 2012-11-27 08:49:49
    Temat: Re: UKE ostrzega przed naciągaczami
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 27 Nov 2012 07:58:11 +0100, K wrote:
> [...]
    gaczami-uwazaj-kiedy-oddzwaniasz,Aktualnosc,37626.ht
    ml

    > kto zarabia na takim nazwijmy to "wałku"?

    To samo mnie zastanowilo po przeczytaniu tego newsa...
    Przekrecenie przez pismaka wykluczyłem:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&new
    s_cat_id=168&news_id=8405&layout=3&page=text

    Jesli z tych +243 i +225 nie dzwonia numery premium, z ktorych ktos moze
    miec kase, to zostaja chyba tylko operatorzy... (tamci na 100%, a nasi
    pewnie tez do tylu nie są, vide W3 do Play).
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns