  • 1. Data: 2012-11-23 11:03:38
    Temat: Nokia x3 - nawigacja
    Od: m...@g...com

    Witam,
    wyczytałem, iż :
    "Chociaż Nokia X3 nie posiada wbudowanej anteny GPS znajdziemy zaimplementowane Mapy
    Nokia. Aby korzystać z aplikacji musimy użyć zewnętrznego odbiornika GPS. "

    źródło :
    http://www.telix.pl/artykul/test-nokia-x3-3,32758.ht
    ml

    ok, znalazłem zaimplentowane mapy, niemam narazie modułu gps i jak przeglądam mapę to
    łączy się z netem.
    Jak będzie wyglądać sprawa gdy połącze moduł gps przez bluetooth?
    tzn czy sam moduł wystarczy czy dalej będzie potrzebował neta?

  • 2. Data: 2012-11-23 11:23:43
    Temat: Re: Nokia x3 - nawigacja
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 23 Nov 2012 02:03:38 -0800 (PST), m...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > Jak będzie wyglądać sprawa gdy połącze moduł gps przez bluetooth?
    > tzn czy sam moduł wystarczy czy dalej będzie potrzebował neta?

    Tak, drogi Watsonie.
    Podłączenie ładowarki, słuchawek stereofonicznych a nawet założenie
    różowego futerału również nie spowoduje, że krasnoludki przyniosą mapy do
    telefonu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-11-23 13:37:48
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 23.11.2012 o 11:03 <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > Jak będzie wyglądać sprawa gdy połącze moduł gps przez bluetooth?
    > tzn czy sam moduł wystarczy czy dalej będzie potrzebował neta?

    Przejdź do ustawień map i wyłącz połączenia online. Potem siorbnij
    oprogramowanie do zarządzania telefonem z komputera i ściągnij mapy do
    pracy offline, a potem wrzuć na komórkę przez kabel (można ściągnąć cały
    kraj, Polska to AFAIR ~150 Mb).

    Pozdrawiam -- Spook.