  • 21. Data: 2012-12-14 10:23:28
    Temat: Re: SAmsung Galaxy S plus i Skype
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Gru, 09:56, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > A co do tego programiku - pytanie czy on obróci obraz u mnie czy ten, który
    > wysyłam przez skype do rozmówcy.

    Programik potwierdzilby wade montazu, jesli kamera bylaby "do gory
    nogami". Symuluje on odbicie w lustrze z wykorzystaniem obrazu z
    kamery.

  • 22. Data: 2012-12-14 14:31:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Budzik" napisał:

    > Co prawda nie udalo mi się przetestować na połączeniu, ale już w czasie
    > próby kamerka pokazuje obraz i jest ok.
    > Wygąda więc na to, że to wina skype.

    Pszetroll będzie niepocieszony.

    JoteR

  • 23. Data: 2012-12-14 15:56:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Pszetroll będzie niepocieszony.

    wiedziałem że chcesz komuś zrobić dobrze, ale moją intencją nie było nikogo
    zasmucić :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 24. Data: 2012-12-14 17:04:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 14 Dec 2012 08:56:26 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    > Co prawda nie udalo mi się przetestować na połączeniu, ale już w czasie
    > próby kamerka pokazuje obraz i jest ok.
    > Wygąda więc na to, że to wina skype.

    No to teraz czekamy jak nam iClown wylozy ze to nie wina skype'a :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2012-12-14 22:33:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Budzik" napisał:

    > wiedziałem że chcesz komuś zrobić dobrze, ale moją intencją
    > nie było nikogo zasmucić :)

    Nie imputuj internetowym botom zdolności do odczuwania uczuć wyższych.
    A wracając do adrema - czy nie jest tak, że obraz z kamery jest zawsze
    odwrócony "do góry nogami" (podobnie jak w ludzkim oku) i to systemowe
    oprogramowanie ma za zadanie wyświetlić go prawidłowo (i z tego, co
    piszesz, właśnie tak czyni), a Skype usiłuje być mądrzejsze od radia i -
    usiłując wyręczyć system - jeszcze raz ten obraz odwraca? Nie wiem, pytam.

    JoteR