    Date: Wed, 28 Nov 2012 16:13:53 +0100
    From: sklep <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SAmsung Galaxy S plus i Skype

    W dniu 28.11.2012 15:19, Pszemol pisze:

    > Dla mnie amaizing jest poziom tolerancji bugów u uzytkownikow innych
    > słuchawek...
    dowaliłeś się, tylko aby wyśmiać błąd. Twoja opinia nic nie wnosi,
    słuchawka samsunga jest sprawna, napewno _wszystkim_ słuchawkom nie
    wmontowali odwrotnie kamery. Gdyby coś takiego stało się w iPhonie,
    było by to właściwością nie błędem. Do dupy jest program, program
    zamknięty, w którym faza testów ograniczyła się do paru modeli. Gdyby
    program był własnością małej firemki, albo miał otwarte źródła -
    poprawka była by jutro.
    Skype na komórkach był fajny jak rozmowy był po 1zł albo droższe. Teraz
    w Polsce ceny rozmów GSM na poziomie stacjonarek lub voipa. Sens
    używania voipa albo skype powraca gdy musisz wykonywać rozmowy
    zagraniczne, które są ciągle drogie.
    Reasumując, problem softwarowy, małej wagi, dotyczący wąskiej grupy
    użytkowników, ale kopnąć trzeba. Jedyna pociecha że poza kosciołem
    apple, to się nazywa błąd do poprawienia, a nie "amazing" "feature"

    ToMasz