  • 11. Data: 2011-12-19 21:02:40
    Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > A3 jest luksusowy? No proszę cię, nie rozmawiajmy o polakach
    > odkładających na A3 od emeryta z niemiec, tylko o niemcu kupującym nowe
    > żonie do jeżdżenia po zakupy. :)

    Twierdziłeś, że ludzie nie są idiotami, żeby płacić więcej za podobne
    auta -- najwyraźniej są, tylko nie wiem, czy świadczy to o idiotyzmie. A
    Ci, których naprawdę stać, najczęściej kupują to co im się podoba, nie
    prowadzą rozważań w stylu "kupię octavię, bo to to samo co A3, tylko z
    kurą w logo".

    > 9000 i 9-3, obydwa uturbione. Napęd na złą oś, ciężkie, frajdę daje na
    > prostej i niewiele poza tym. :-)

    Bo to są wygodne dupowozy, nieco ekscentryczne, a nie auta do sportu.

  • 12. Data: 2011-12-19 21:11:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-12-19 21:02, to pisze:
    (ciach)

    kupię octavię, bo to to samo co A3, tylko z
    > kurą w logo".

    albo kalafiorem
    btw: widziałeś zieloną kurę? ;)

  • 13. Data: 2011-12-19 21:21:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 16:20:54 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > A mogli zrobić z Opla auta dla ludu (bo niczym innym nie były, nie są i
    > nie będą)
    Co dla ludu?

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2011-12-19 21:23:04
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

> [...]

    > Ci, których naprawdę stać, najczęściej kupują to co im się podoba, nie
    > prowadzą rozważań w stylu "kupię octavię, bo to to samo co A3, tylko z

    A3 to dokładnie Golf MK3, więc nie wiem skąd to porównanie do Octavii,
    Octavia 1 była jak mnie pamięć nie myli na płycie podłogowej Golfa 4.

    Pozdrawiam !

  • 15. Data: 2011-12-19 21:25:24
    Od: to <t...@x...abc>

    begin megrims

    > btw: widziałeś zieloną kurę? ;)

    Tak, w logo skody. :>

  • 16. Data: 2011-12-19 21:25:36
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cezary Daniluk

    > A3 to dokładnie Golf MK3

    Obecne?

  • 17. Data: 2011-12-19 22:47:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 19:15, Lewis wrote:

    > Owszem bokiem tym nie polatasz ale większość aut AWD i RWD objedziesz
    > tym autem z palcem nie powiem gdzie ;)

    Na prostej. Myślałam że to tylko moje wrażenia, ale znajomy przesiadł
    się z alfy 156 kombi do 9-3 kombi i też narzeka, że w te same zakręty i
    ronda musi wchodzić o 10-20km/h wolniej, a do tego drogi praktycznie nie
    czuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2011-12-20 07:18:49
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Na tej samej platformie i dzieląc większość części? Klienci nie są
    > idiotami, szczególnie ci, których stać na luksusowe obiekty pożądania.
    >
    > Szczerze mówiąc nigdy nadmuchanej legendy Saaba nie rozumiałem. Duże,
    > ciężkie, w środku jak meble z ikei, czyli funkcjonalność ponad wszystko.
    > Co tak właściwie miał Saab do zaoferowania przez ostatnich 10 lat, czego
    > nie miała konkurencja?

    Nie wszyscy porównują dane techniczne i wybierają to auto które oferuje jak
    najwięcej za jak najmniej. W takim przypadku pewnie VW i Audi dawnoby
    splajtował bo przecież Skoda ma w większości aut tą samą płytę i silniki.
    Poza tym są ludzie którzy wolą np. kupić Alfe Mito zamiast Punto i dać za
    nią sporo więcej. Po prostu lubią się wyróżnić. To tak samo jak z kobietami
    które lubią miec jedyną taką sukienkę na balu.

  • 19. Data: 2011-12-20 07:25:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie wszyscy porównują dane techniczne i wybierają to auto które oferuje
    > jak najwięcej za jak najmniej.

    Oczywiście szanujemy ich. ;-)

  • 20. Data: 2011-12-20 07:37:09
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Oczywiście szanujemy ich. ;-)

    Piszesz tak jakby to coś głupiego było. Nie powiem że sam nie porównuję ale
    szanuję ludzi którzy chcą kupić sobie np. Alfe MiTo nawet 1.4 80 KM mimo ze
    to samo albo więcej mają w Fiacie Punto i do tego taniej. Moje podejście do
    aut jest ostatnio takie aby kupić auto które ( w kolejności ważności):
    1) Się podoba z zewnątrz i wewnątrz
    2) Jako tako jedzie
    3) Na które mnie stać.