  • 1. Data: 2011-12-19 12:10:30
    Temat: Jak kupic / sprzedac uzywany samochod ?
    Od: Ryszard Płotnicki <r...@g...com>

    Dzien Dobry,

    Zastanawiam sie, czy Polacy chca czytac prawde - czy wola odpicowane
    auta od handlarzy ?

    Pisac dokladnie - czy kilka zdan i jedno zdjecie ?

    Zbyt szczerze napisane ogloszenie moze chyba tylko odstraszyc
    pacjenta (potencjalnego kupca) ?

    Np takie: http://allegro.pl/daewoo-nubira-ii-cdx-2-0-kombi-i20
    02816355.html

    Jak kupowaliscie uzywane auto, to czytaliscie w ogole opis ?
    Jak sprzedawaliscie, to opis robiliscie dokladny ?

    Ryszard.

  • 2. Data: 2011-12-19 12:35:16
    Temat: Re: Jak kupic / sprzedac uzywany samochod ?
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ludzie chyba wola byc czarowani.

  • 3. Data: 2011-12-19 12:38:36
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ale nie wymiana odmy za 20zl !
    choc moze wtedy pojawia sie mysl..."patrz Pan jaki szczególarz/pedant..."

  • 4. Data: 2011-12-19 13:20:07
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Uzytkownik "Ryszard Plotnicki" <r...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > Dzien Dobry,
    >
    > Zastanawiam sie, czy Polacy chca czytac prawde - czy wola odpicowane
    > auta od handlarzy ?
    >
    > Pisac dokladnie - czy kilka zdan i jedno zdjecie ?

    Caly opis pomiedzy "Witam" i "A teraz troche o samochodzie" calkowicie
    zbedny i nie wnoszacy nic do opisu auta.

  • 5. Data: 2011-12-19 13:25:53
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    >
    > Pisac dokladnie - czy kilka zdan i jedno zdjecie ?
    >
    > Zbyt szczerze napisane ogloszenie moze chyba tylko odstraszyc

    Opis niezgodny ze stanem faktycznym. W opisie jest ze akumulator wymieniony
    akumulator to VECTRA a jest VARTA :)

  • 6. Data: 2011-12-19 17:13:49
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 12:10, Ryszard Płotnicki pisze:

    > Np takie: http://allegro.pl/daewoo-nubira-ii-cdx-2-0-kombi-i20
    02816355.html

    Niekonsekwencja, nieścisłości, "kolorowanie", bezsensownie długaśny opis...
    Najpierw szczegółowo wyliczasz najmniejsze duperele, przy ostatniej
    pozycji nie podajesz już kosztu, a niektórych napraw i serwisów już w
    ogóle nie opisujesz (a piszesz, że rozrząd zrobiony?).
    Piszesz, że pierwszy właściciel, ale z treści wynika, że to nieprawda.
    Piszesz, że akumulator Vectra, jak na zdjęciu jest Varta...
    Opis przydługi, w dużej części nie na temat...

    Szczerze mówiąc, jakbym zamierzał kupić Nubirę kombi, to obawiałbym się,
    że właściciel tej nie zejdzie ani złotówki, bo jest przekonany o
    wartości swojego ukochanego samochodu (+ to co powyżej - o
    nieścisłościach i brakach). No i szukałbym konkretnych danych -
    wyposażenie, wymienione części, stan blach. W punktach, bez historii
    rodziny ;)

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2011-12-19 18:34:07
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

> [...]
    > pozycji nie podajesz już kosztu, a niektórych napraw i serwisów już w
    > ogóle nie opisujesz (a piszesz, że rozrząd zrobiony?).

    "2008-08-20 - 750zł ASO
    Następnie wymieniony został kompletny rozrząd + pompa wody. Faktura."

    > Piszesz, że pierwszy właściciel, ale z treści wynika, że to nieprawda.
    > Piszesz, że akumulator Vectra, jak na zdjęciu jest Varta...

    na fakturze też jest Varta - zwyczajna, niezamierzona pomyłka.

    Może najpierw przeczytaj dokładnie zanim zaczniesz się wymądrzać?

  • 8. Data: 2011-12-19 20:22:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Jak kupowaliscie uzywane auto, to czytaliscie w ogole opis ?
    > Jak sprzedawaliscie, to opis robiliscie dokladny ?

    Z tego co dane mi było obserwować ludzie kupują auta takie które mają
    "good price" może być w kiepskim stanie byle był good price.
    Zadbane i doinwestowane auto ciężej sprzedać, chyba że za cenę złomu,
    którym zawalony jest cały rynek.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-12-19 20:44:35
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 18:34, gzk pisze:

    > Może najpierw przeczytaj dokładnie zanim zaczniesz się wymądrzać?

    Nie wymądrzam się, tylko piszę, jak oceniam ogłoszenie - o co prosił
    autor. Vectra/Varta, przydługawy opis (nie na temat), pierwszy właściciel...
    Z tym rozrządem - fakt: z powodu długości i zawiłości ogłoszenia nie
    zrozumiałem.

    Pozdr,

  • 10. Data: 2011-12-19 21:11:34
    Od: to <t...@x...abc>