  • 1. Data: 2011-12-19 15:25:50
    Temat: Kreatywne oznakowanie zwezenia ;)
    Od: WS <L...@c...pl>

    Jade sobie w sobote z Sulkowic do Suchej, zwezenie drogi (rozkopana
    prawa polowa jezdni), porzadnie oznakowane: z mojej strony B-31, z
    przeciwnej D-5 (raczej byl, nie patrzylem...)
    Wracam w niedziele - rozkopana druga polowa (czyli znow na mojej
    czesci jezdni) i lekko zmienione oznakowanie
    (pewnie kazal ktos odwrocic :) )
    Znaki tam gdzie byly, tylko go gory nogami (tzn. obrocone o 180
    stopni) ;)
    Juz mialem trabic na goscia z przodu, ktory zatrzymal sie przed D-5,
    ale jakos dziwnie mi to wygladalo - strzalka do gory czerwona ...

    btw. kto w takiej sytuacji ma pierszenstwo? ;) czy taki znak dalej
    jest znakiem drogowym? ;)

    WS

  • 2. Data: 2011-12-19 18:21:57
    Temat: Re: Kreatywne oznakowanie zwezenia ;)
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 14:25:50 +0000, WS <L...@c...pl> said:

    > btw. kto w takiej sytuacji ma pierszenstwo? ;)

    Pojazd o większej masie.

    > czy taki znak dalej
    > jest znakiem drogowym? ;)

    Tak. I wtedy przepis jak zwykle w takich razach...

    --
    Bydlę