  • 21. Data: 2013-10-01 20:51:23
    Temat: Re: S4 czy ???
    Od: "user" <b...@d...com>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

    Zastanawiam się nad kupnem samsunga S4. Możecie polecić jeszcze jakiś w
    podobnej cenie ??

    A ja właśnie zamówiłem sprawdzonego Chinola za 900 zł, NEO N003.
    4 rdzenie, 2 GB RAM, ekran full HD, bateria 3000mAh reszta do przeczytania w
    Internecie :)

  • 22. Data: 2013-10-02 12:38:44
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > To jedyne "zalety" ?

    tak, moim zdaniem tak,
    chyba ze ktos gra w jakieś wymagające gry graficzne,
    i jak kolega pisał ładniejszy pokrowiec :) w oryginale i klapka tylnia
    pozdrawiam