  • 1. Data: 2013-09-27 11:17:52
    Temat: Slimroms - testowal ktos?
    Od: atm <...@v...pl>

    Powoli zaczynam sie rozgladac za alternatywa dla firmowego romu dla S2.
    Nie jestem pewien czy Samsung cokolwiek nowego wyda a urzadzenie wciaz
    jest zacne i co wazniejsze ma rozsadne gabaryty w przeciwienstwie do
    dominujacych obecnie dachowek.
    Widze, ze CM odpuscil sobie S2 ze wzgledu na przypadlosc Exynosa w tym
    modelu, tzw superbrick. MIUI nie przypadl mi do gustu, poza tym orpocz
    googlowych wtyczek moga tam siedziec dodatkowe chinskie ;]
    Znalazlem wczoraj Slimroms, zrzuty ekranow wygladaja bardzo przyzwoicie,
    co wiecej - jest juz dostepna oficjalna wersja 4.3 dla S2.
    Testowal ktos z Was ten rom, nawet w starszej wersji? Jak wyglada
    dopracowanie, jakies przypadkowe bledy czy niedociagniecia?

  • 2. Data: 2013-09-27 12:04:08
    Temat: Re: Slimroms - testowal ktos?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-09-27 11:17, *atm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Testowal ktos z Was ten rom, nawet w starszej wersji? Jak wyglada
    > dopracowanie, jakies przypadkowe bledy czy niedociagniecia?

    Testowałem, a nawet mam do tej pory na praktycznie nie używanym już
    Galaxy S - jest to Andek 4.2.2, nie pamietam która wersja Slim.
    Jak go jeszcze używałem to chodził bezbłędnie, jedyne co mi nie pasowało
    to nienaturalnie małe ikonki :) - pewnie możliwe do zmiany, ale nie
    grzebałem.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2013-09-27 20:11:07
    Od: Sebastian Klimczak <s...@g...com>

    Dnia 27.09.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:
> [...]
    > Testowal ktos z Was ten rom, nawet w starszej wersji? Jak wyglada
    > dopracowanie, jakies przypadkowe bledy czy niedociagniecia?

    Ale z superbrickiem problemu zdajsie nie ma jak wrzucisz najpierw niestockowy
    kernel, a dopiero później wipe/install.
    Slimromu używałem na i9001 i problemy z dźwiękiem przy połączeniach gsm były.

    Sebolek

  • 4. Data: 2013-09-27 20:53:47
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale z superbrickiem problemu zdajsie nie ma jak wrzucisz najpierw niestockowy
    > kernel, a dopiero później wipe/install.
    > Slimromu używałem na i9001 i problemy z dźwiękiem przy połączeniach gsm były.

    Dzieki za podpowiedz odnosnie superbricka, wyglada na to, ze trzeba byc
    po prostu bardziej ostroznym niz w przypaku innych telefonow.
    Przy okazji, kilka dni temu pojawil sie stabilny CM 10.1.3 dla SGS2 :]

  • 5. Data: 2013-09-27 23:32:58
    Od: atm <...@v...pl>

    > Dzieki za podpowiedz odnosnie superbricka, wyglada na to, ze trzeba byc
    > po prostu bardziej ostroznym niz w przypaku innych telefonow.
    > Przy okazji, kilka dni temu pojawil sie stabilny CM 10.1.3 dla SGS2 :]

    Jeszcze jedno: czy ktos z Was instalowal jedna z najnowszych wersji CM?
    Czy standardowa aplikacja Wiadomosci ma mozliwosc wylaczenia PL znakow?
    Na Defy mam jakas starsza wersje CM i tam niestety tego nie ma a za GO
    SMS PRO jakos nie przepadam.