    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: S4 czy ???
    Date: Sun, 29 Sep 2013 01:01:40 +0200

    On 2013-09-28 09:22, Tomek wrote:
    > Zastanawiam się nad kupnem samsunga S4. Możecie polecić jeszcze jakiś w
    > podobnej cenie ??

    Tez sie ostatnio nad tym zastanawialem. Niby jest wybor ale po
    zastanowieniu wybor juet juz taki sobie...
    -HTC One - maksymalnie nierozbieralny, nakladka, ktora nie kazdemu
    przypadnie do gustu, aparat z ultrapikselami, ktory wypada przecietnie
    a przy okazji ma malo MPx.
    -Sony Xperia Z - slaby wysiwtlacz, katy ma chyba gorsze od wiekowej i
    niskobudzetowej Defy a w kazdym razie podobne; wiele osob narzeka na
    odklejajacy sie tylny panel co w polaczeniu z obiecana wodoszczelnoscia
    tworzy dziwny mix.
    -S4 - z mojego punktu widzenia chyba najlepszy wybor; wiem, ze Touchwiz
    ze wszystkimi dodatkami jest naprawde dobrym pakietem; moznla liczyc na
    dlugi okres aktualizacji, dobry aparat, wymienna bateria, slot kart SD,
    bardzo dobry wyswietlacz, swietny stosunek wielkosci ekranu do wielkosci
    urzadzenia, cena juz spadla troche; minus? wyglada jak zwykle taki
    nijaki plastikowy.

    Osobiscie wzialem na wstrzymanie. Tak naprawde zadne z tych nowych
    urzadzen nie da mi niczego na tyle wyjatkowego, zeby odstawic SGS2.
    Poza tym wielkosc dwojki wraz z ekranem 4.3" oceniam jako chyba idealny
    kompromis. No i pojawienie sie ostatnio stabilnego CM daje nadzieje na
    druga mlodosc jesli Samsung odpusci sobie wydanie ostaniej aktualizacji,
    ktora teoretycznie miala sie jeszcze pojawic.