  • 31. Data: 2012-03-22 15:07:46
    Temat: Re: Rzecz o współżyciu.
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Mam dwa pytania: Co chciales przekazac i w jakim jezyku piszesz ?

    A do czego konkretnie pijesz, bo kilka literówek to jest, ale ogólnie to
    chyba przekaz jest jasny.

    Buniek

  • 32. Data: 2012-03-22 15:15:01
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-03-22 15:07, BUNIEK pisze:
    > ale ogólnie to chyba przekaz jest jasny

    Jak listopadowa noc.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 33. Data: 2012-03-22 21:10:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-22 14:08, Kuczu pisze:

    > Mam dwa pytania: Co chciales przekazac i w jakim jezyku piszesz ?

    Zapewne ajfon automatic correction lingłydż.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 34. Data: 2012-03-22 22:28:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 09:09, Magic pisze:

    > A od kiedy brak papierka powstrzymuje od jazdy, zwłaszcza takiego
    > osobnika ? Niestety jest duża szansa że za chwilę sam się wyeliminuje,
    > zwłaszcza że jeździ bez ciuchów. Oby nie zabrał ze sobą jeszcze kogoś.

    Mnie zastanawia jak gosc lata po miescie bez lusterek. Ja nie umiem
    chociaz uprawiam to hobby od 25 lat.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 35. Data: 2012-03-22 22:34:44
    Od: amos <g...@g...com>

    On 22 Mar, 22:28, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Mnie zastanawia jak gosc lata po miescie bez lusterek. Ja nie umiem
    > chociaz uprawiam to hobby od 25 lat.

    A po co mu lusterka, skoro to tylko on wyprzedza?
    Lusterka sa potrzebne tym, co maja zamiar dac sie wyprzedzic.

    --
    amos

  • 36. Data: 2012-03-22 22:52:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 22:34, amos pisze:

    > A po co mu lusterka, skoro to tylko on wyprzedza?
    > Lusterka sa potrzebne tym, co maja zamiar dac sie wyprzedzic.

    W sumie racja

  • 37. Data: 2012-03-23 00:05:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/22/2012 10:28 PM, Kuczu wrote:

    > Mnie zastanawia jak gosc lata po miescie bez lusterek. Ja nie umiem
    > chociaz uprawiam to hobby od 25 lat.

    Kwestia przyzwyczajenia i szybkiego jeżdżenia ;-) tyle żeby nie naciął
    się kiedyś na jakieś Porsche czy inne Ferrari które będzie szybsze od niego.

    Ja jak na Nowodworze zdjąłem lusterka to ciężko było mi się przyzwyczaić
    ale później jazda jest fajniejsza jak nie obserwujesz tego co za tobą.
    Za to jak jechałem na stacje po publicznej drodze to się dziwnie czułem
    i miałem głupi odruch patrzenia w lusterko i mimo to, że go nie było
    zmieniania automatycznie pasa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2012-03-23 10:31:21
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Thu, 22 Mar 2012 21:10:07 +0100, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    > Zapewne ajfon automatic correction lingłydż.

    Gejfon to pikus. Gejdroid słajp to dopiero linglydz generuje:-P

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 39. Data: 2012-03-23 12:29:40
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    On Fri, 23 Mar 2012 00:05:13 +0100, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Za to jak jechałem na stacje po publicznej drodze to się dziwnie czułem
    > i miałem głupi odruch patrzenia w lusterko i mimo to, że go nie było
    > zmieniania automatycznie pasa.

    A kierunkowskazy na rowerze też włączasz?

    --

    Nikanor [SH300, TE630]

  • 40. Data: 2012-03-23 12:34:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/23/2012 12:29 PM, Nikanor wrote:

    > A kierunkowskazy na rowerze też włączasz?

    He? Rozjaśnisz?

    --
    Artur
    ZZR 1200