  • 41. Data: 2012-03-23 13:17:29
    Temat: Re: Rzecz o współżyciu.
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    On Fri, 23 Mar 2012 12:34:44 +0100, AZ <a...@g...com> wrote:

    > He? Rozjaśnisz?

    No ja włączam. Włączam, patrzę w lusterka, czasem zerknę przez ramię
    zmieniając koleinę. Dopiero po chwili sobie przypominam, że na rowerze
    kierunków jakoś brak a w Kampinosie ruch jednak mniejszy.

    --

    Nikanor

  • 42. Data: 2012-03-25 07:25:13
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 03/20/2012 04:07 AM, Magic wrote:
    > Witek.
    > Warto poczytać na początku sezonu, gość ma 100% racji.
    > http://panwiewiorka.riderblog.pl/Motocyklisto_spierd
    alaj_czyli_puszka_na_drodze,b2596.html

    > Komentarze też warte poczytania.
    >
    > W sobotę jak zobaczyłem pogodę i poobserwowałem co się dzieje na jezdni,
    > to ze smutkiem czekałem na newsy w niedzielę. Niestety, nie pomyliłem się.

    dobry wstep ale autor nie wsplnial o babciach przechodzacych przez jedznie

    czytam dalej