  • 21. Data: 2012-03-21 16:29:02
    Temat: Re: Rzecz o współżyciu.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:jkc4e3$ip0$1@mx1.internetia.pl...

    > i co? Przypomina czopera z sakwami?

    no cóż, może troche Virago ;-)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 22. Data: 2012-03-21 16:54:32
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > generalnie debilowatość oczywista, ale sam filmik mocno
    > zmanipulowany...
    >
    > Pooglądajcie momentami kierunkowskazy w puszkach...

    Pewnie chodzi Ci o to, że tak szybko mrugają?
    To ledy jako światła stopu/pozycyjne IMVHO.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 23. Data: 2012-03-21 17:01:14
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > U nas podobno dwie sloniny teraz sa.
    > Ale wracajac do sloni z jajami to odpowiedz na pytanie Amila!
    > I foty jakies podeslij.
    >
    > pozdr
    > newrom
    kuźwa,nie mogę znaleźć z warszawskiego,ale to +18lat, sakwy były mocno
    zasłonięte i nie wiem czy zwisały,no i komentarz:
    -Mamusiu,co ten słoń robi?
    -Eee...trenuje nóżki:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2012-03-21 23:36:37
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-20 14:48, mk pisze:

    > Są pierwsze filmowe produkcje
    > http://www.sadistic.pl/warszawskie-korki-gsx-r-vt108
    642.htm

    Najbardziej zmroziło mnie jak ten kretyn wjeżdża na pasy...

    Takiego debila należy gonić choćby śmigłowcem i odebrać mu prawo jazdy
    raz na zawsze i to bezwzględnie.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 25. Data: 2012-03-21 23:51:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-21 23:36, The_EaGle pisze:

    > Takiego debila należy gonić choćby śmigłowcem i odebrać mu prawo
    > jazdy raz na zawsze i to bezwzględnie.

    Paczając na jego wyczyny, śmiem twierdzić, że prawa jazdy on nie
    ma, ani A, ani B, ani innej literki.

    Wnioskuję po tym, że w jego zachowaniu za grosz nie ma
    przewidywania sytuacji nieprzewidywalnych - tak jak wjechanie na
    przejścia dla pieszych.

    Ilekroć jedzie się w korku, nawet "przeginając" - bierze się na
    siebie "ryzyko" otwarcia przez samochód drzwi ... OK - stratny
    ten co przeginał z prędkością w kanionie ... Jednak piesi mają
    to do siebie, że widząc zator/korek potrafią "bezpiecznie" przez
    przejście przebiegać bo wierzą patrząc w stronę w którą "korek
    jedzie" że to to nie ruszy w 5 sekund. Totalnie nie biorą pod
    uwagę możliwości nadlecenia jednoślada kanionem. Hamowało się
    parę razy w życiu, to się teraz absolutnie zwalnia przy
    przejściach w korku ... Tu tego nie zaobserwowano.

    Ganianie antkakopterem celem odebrania uprawnień nie ma zatem
    sensu imho.

  • 26. Data: 2012-03-22 09:06:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    642.htm

    > generalnie debilowatość oczywista, ale sam filmik mocno zmanipulowany...
    >
    > Pooglądajcie momentami kierunkowskazy w puszkach...

    Nałożyły się częstotliwości odświeżania obrazu w kamerze i ledowych
    kierunków w autach.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 27. Data: 2012-03-22 09:09:04
    Od: Magic <m...@w...pl>

    642.htm

    > Najbardziej zmroziło mnie jak ten kretyn wjeżdża na pasy...
    >
    > Takiego debila należy gonić choćby śmigłowcem i odebrać mu prawo jazdy
    > raz na zawsze i to bezwzględnie.

    A od kiedy brak papierka powstrzymuje od jazdy, zwłaszcza takiego
    osobnika ? Niestety jest duża szansa że za chwilę sam się wyeliminuje,
    zwłaszcza że jeździ bez ciuchów. Oby nie zabrał ze sobą jeszcze kogoś.

  • 28. Data: 2012-03-22 13:13:20
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    > W sobotę jak zobaczyłem pogodę i poobserwowałem co się dzieje na jezdni,
    > to ze smutkiem czekałem na newsy w niedzielę.

    Element opiniotwórczy, potem się szybszy jacy to motocykliści za źli.
    Brack ubrania, jazda na krawędzi ryzyka, wyczucie maszyny ma, ale jako
    kierowca plasuje się jako nasionko warzywa, oby tylko sam siebie bez
    postronnych.

    Buniek

  • 29. Data: 2012-03-22 14:08:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 13:13, BUNIEK pisze:

> [...]
    > Brack ubrania, jazda na krawędzi ryzyka, wyczucie maszyny ma, ale jako
    > kierowca plasuje się jako nasionko warzywa, oby tylko sam siebie bez

    Mam dwa pytania: Co chciales przekazac i w jakim jezyku piszesz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 30. Data: 2012-03-22 14:38:32
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-03-22 14:08, Kuczu pisze:

    > Mam dwa pytania: Co chciales przekazac i w jakim jezyku piszesz ?

    Oho :) Przyganiał kocioł garnkowi :P

    Pozdrawiam
    ursyn