    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Rzecz o współżyciu.
    Date: Fri, 23 Mar 2012 00:05:13 +0100

    On 03/22/2012 10:28 PM, Kuczu wrote:

    > Mnie zastanawia jak gosc lata po miescie bez lusterek. Ja nie umiem
    > chociaz uprawiam to hobby od 25 lat.

    Kwestia przyzwyczajenia i szybkiego jeżdżenia ;-) tyle żeby nie naciął
    się kiedyś na jakieś Porsche czy inne Ferrari które będzie szybsze od niego.

    Ja jak na Nowodworze zdjąłem lusterka to ciężko było mi się przyzwyczaić
    ale później jazda jest fajniejsza jak nie obserwujesz tego co za tobą.
    Za to jak jechałem na stacje po publicznej drodze to się dziwnie czułem
    i miałem głupi odruch patrzenia w lusterko i mimo to, że go nie było
    zmieniania automatycznie pasa.

    --
    Artur
    ZZR 1200