  • 1. Data: 2012-03-20 09:59:06
    Temat: Radom już od 28. marca
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    Od 28. marca można już latać po torze w Radomiu.
    Terminy jak w zeszłym roku: poniedziałek, środa, piątek i chyba niedziela.

    Cennik tu:
    http://automobilklub.radom.pl/www15/images/stories/d
    okumenty/2012/cennik-korzystania-z-toru2012.pdf

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 2. Data: 2012-03-20 10:18:29
    Temat: Re: Radom już od 28. marca
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-20 10:59, duddits pisze:
> [...]
    >
    > Cennik tu:
    > http://automobilklub.radom.pl/www15/images/stories/d
    okumenty/2012/cennik-korzystania-z-toru2012.pdf

    Robią mi prezent na urodziny:-)
    Dobrze pamiętam że ciutkę taniej jest?W zeszłym było chyba 80 w tygodniu?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2012-03-20 10:24:32
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 20.03.2012 11:18, Monster wrote:
    > Dobrze pamiętam że ciutkę taniej jest?W zeszłym było chyba 80 w tygodniu?

    Źle. 50.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 4. Data: 2012-03-20 10:55:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-20 11:24, duddits pisze:

    > Źle. 50.

    Aa,tak za pół dnia,za cały 80,a wcześniej 50 za cały.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-03-20 10:58:48
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 20.03.2012 11:55, Monster wrote:
    > Aa,tak za pół dnia,za cały 80,a wcześniej 50 za cały.

    Racja. Jakoś nigdy nie starczało mi pary by zostać tam cały dzień :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 6. Data: 2012-03-20 11:00:59
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-20 11:58, duddits pisze:

    > Racja. Jakoś nigdy nie starczało mi pary by zostać tam cały dzień :)

    Mi pary starczało,ale błędnik siadał po 2-2,5h i muliło:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-03-20 11:02:22
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 20.03.2012 12:00, Monster wrote:
    > Mi pary starczało,ale błędnik siadał po 2-2,5h i muliło:-(

    No w sumie o tym właśnie pisałem, szybko robię się rozkojarzony i muszę
    robić dłuższe przerwy. Koncentracja siadała. Na jedno wychodzi :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 8. Data: 2012-03-20 11:24:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/20/2012 12:00 PM, Monster wrote:

    > Mi pary starczało,ale błędnik siadał po 2-2,5h i muliło:-(

    Zła pozycja albo żyroskop Ci nawala ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-03-20 12:47:54
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > Racja. Jakoś nigdy nie starczało mi pary by zostać tam cały dzień :)

    Znaczy sie zla pozycja byla :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 10. Data: 2012-03-24 21:05:04
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 marca 2012, 10:59:06 UTC+1 użytkownik duddits napisał:
> [...]
    >
    > Cennik tu:
    > http://automobilklub.radom.pl/www15/images/stories/d
    okumenty/2012/cennik-korzystania-z-toru2012.pdf

    "30. Osoba korzystająca z toru zobowiązuje się do nie wszczynania, w stosunku do
    właściciela toru, żadnych roszczeń cywilno - prawnych z tytułu poniesionych strat
    materialnych i uszczerbków na zdrowiu lub życiu."
    dość ciekawy punkt korzystania z toru..

    w praktyce jak wygląda wpuszczanie na tor z oponami przy granicy bieżnikowego żywota?
    ile trwa załatwianie papierologii przed wlotem na winkle?
    jeśli się chce pośmigać dajmy na to 2 h w piątek między godzinami 16.00-17.00-18.00
    to ile trzeba zapłacić? jakie są limity itp.
    czy jak ktoś ma torby na bak itp pierdoły rozumiem że trzeba to ściągnąć - jest gdzie
    to pochować w ramach ceny?
    jak wygląda sprawa z prysznicem i innymi socjalnymi dorobkami cywilizacji?