  • 11. Data: 2012-03-20 18:22:40
    Temat: Re: Rzecz o współżyciu.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f6878f2$0$26695$65785112@news.neostrada.pl...
    >Znaczy gosc pierdoli jak potluczony.

    pozwole sie nie zgodzić.
    Koleś pisze to, co każdy zdrowy człowiek, zwlaszcza motocyklista, który choć
    od czasu do czasu jeździ samochodem, powinien uznać za mega oczywiste.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 12. Data: 2012-03-20 18:28:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Są pierwsze filmowe produkcje
    > http://www.sadistic.pl/warszawskie-korki-gsx-r-vt108
    642.htm

    generalnie debilowatość oczywista, ale sam filmik mocno zmanipulowany...

    Pooglądajcie momentami kierunkowskazy w puszkach...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 13. Data: 2012-03-20 19:02:49
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    642.htm

    > generalnie debilowatość oczywista, ale sam filmik mocno zmanipulowany...
    >
    > Pooglądajcie momentami kierunkowskazy w puszkach...

    Lans to lans,start spod Maka obowiązkowy:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2012-03-20 19:05:24
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > pozwole sie nie zgodzić.
    > Koleś pisze to, co każdy zdrowy człowiek, zwlaszcza motocyklista, który
    > choć od czasu do czasu jeździ samochodem, powinien uznać za mega oczywiste.

    Dzietam! Motonity nigdy nic zlego nie robia. To te chuje w puszkach chca
    nas zabic!

    pozdr
    newrom
    PS. Slonica Kinga mieszkala w Krakowie od od lat 60 do roku 2000.
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 15. Data: 2012-03-20 19:36:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > PS. Slonica Kinga mieszkala w Krakowie od od lat 60 do roku 2000.

    no to w Poznaniu była inna słonica Kinga

    http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34309,1714161.htm

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 16. Data: 2012-03-21 07:41:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > no to w Poznaniu była inna słonica Kinga

    Widac Pyrusy tez nie wiedza jak wyglada lezacy slon z jajami po bokach.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 17. Data: 2012-03-21 07:59:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Widac Pyrusy tez nie wiedza jak wyglada lezacy slon z jajami po bokach.

    wiedzą wiedzą, bo prócz Kingi był też słoń z jajami.

    ps. z resztą teraz mamy całkiem niezłą słoniarnie za łądnych kilka baniek
    PLN z obiema płciami...

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 18. Data: 2012-03-21 08:43:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuba (aka cita) napisał(a):
    > wiedzą wiedzą, bo prócz Kingi był też słoń z jajami.

    i co? Przypomina czopera z sakwami?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2012-03-21 09:09:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > wiedzą wiedzą, bo prócz Kingi był też słoń z jajami.

    U nas podobno dwie sloniny teraz sa.
    Ale wracajac do sloni z jajami to odpowiedz na pytanie Amila!
    I foty jakies podeslij.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 20. Data: 2012-03-21 11:01:50
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "mk" wrote...

    > Są pierwsze filmowe produkcje
    > http://www.sadistic.pl/warszawskie-korki-gsx-r-vt108
    642.htm

    Kolejna produkcja tego debila bedzie w wiadomosciach wieczornych.... i slowa
    jaka to tragedia sie stala. Tymczasem Karol Darwin po prostu wciaz pracuje.
    Naturalna selekcja

    --
    James