  • 201. Data: 2016-12-19 21:42:27
    Temat: Re: Rutynowa ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tak myślałem.
    > PLONK ochleju.

    Kuzwa, nie dośc, ze ostatni alkohol miałem przyjemnosc w lipcu popijać to
    jeszcze człowieka od ochleja wyzywaja :))))
    Ciezkie czsy nastały, panie dzieju!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 202. Data: 2016-12-19 21:42:27
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale niby dlaczego ?
    > Jedziesz autem, to przestrzegasz przepisow.
    > Tam gdzie wolno 40 - to 40.
    > Tam gdzie ciagla linia - to prawym pasem.
    > Tam gdzie rowerzysta - to 15 za rowerzysta, bo nie wyprzedzisz, z
    > uwagi na ciagla linie, namalowana dla bezpieczenstwa :-)
    >
    > Takie 0.2 szkodzi mniej, niz 70/50 :-)

    Nie zrozumiałes, jak masz 0,2 promila i jedziesz to nie wazne ze nie
    powodujesz niebezpieczenstwa - jestes ochlejem!
    Nie ma znaczenia ocena ryzyka, sensownosc przepisu etc.- tak powiedział ON
    i tak bedzie.
    Za to jak jedziesz zgodnie z przepisami to jestes KAPELUSZ! Tak powiedział
    ON.

    Uznaniowo! BO TAK!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 203. Data: 2016-12-19 21:51:56
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-19 21:13, re wrote:
    > Znaczy że pijaczek wie więcej o swoim stanie niż trzeźwy obserwujący go?
    > No no, coraz lepiej. Zaraz pewno się dowiem że każdy naukowiec powinien
    > obalić 1l wódki żeby mu lepiej badania szły. Nie ma to jak ludowe metody
    > pomiaru rzeczywiostości.
    > ---
    > Masz przekonanie, że kogoś obserwujesz ? :-)

    Nie. Mam zaufanie do ludzi którzy to robią zawodowo i mają do tego celu
    narzedzia i wiedzę. W przeciwieństwie do warzywniakowych pijaczków
    ktorzy mają zaufanie do bełkotu równych sobie. Ale pamiętaj, ignorancja
    jest siłą.

  • 204. Data: 2016-12-19 23:14:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-19 21:14, re wrote:
    > Mówię, że przymus. Umiesz przyjąć ?

    W społeczeństwie w PL istnieje faktycznie przymus picia, szczegolnie w
    małych miejscowościach. Z tego powodu istnieje tam tez szeroka
    tolerancja kiedy pijaczek wsiada w samochod i jedzie polnymi drogami do
    domu. W zasadzie mam to w dupie, co najwyżej ewolucja zadziała i jakies
    drzewo albo staw ucierpi.

    Problem w tym że pijaczek zrobił się nagle dośc bogaty i zaczyna jechac
    po ulicach miast, drogach wojewódzkich, autostradach. Policja robi
    dobrze że eliminuje tą swołocz, nie dorosli do tego by umieć pić.
    Kultura nie rosnie tak szybko jak portfel. Trzeba całych pokoleń aby
    zaślinione świniaki za kółkiem zamienić w rozsądnych ludzi. To nie to
    pokolenie.

    Nie widze złego przymusu. Społeczeństwo zawsze stara się eliminowac
    zagrożenia bezpośrednie, dlatego prewencyjnie zamykamy ludzi którzy
    lubią z maczeta pobiegać po mieście, zamykamy ludzi ze skłonnościami do
    przytulania intymnie dzieci, zamykamy ludzi lubiących sobie postrzelać z
    wiatrówki do pedałów. Oni wcale nie musieli zrobić coś złego. Ale jesli
    nic z tym nie zrobimy to w końcu zło się pojawi. Pijaczkow też zamykamy,
    bo szacujemy ryzyko innych. Zamykamy, bo chronimy *wolność* do życia
    innych. Ona jest ważniejsza niż potrzeba paru pijaczków zalania mordy i
    siadania za kółkiem w imię bycia tak bardzo zajebistym. Oczywiście jest
    wielu prymitywów którzy rozumieją wolnośc inaczej, ale na szczęście to
    nie jest powszechny problem. Tych kilku przygłupów którzy nawet cytowac
    nie potrafią po prostu sobie będzie trolować na necie do woli, aż w
    końcu użyźnią ziemię i tyle po nich zostanie co troche hejtu i konfuzja
    czytników.

  • 205. Data: 2016-12-19 23:37:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 21:35, re wrote:
    > Cytowanie nie wynika z umiejętności albo ich braku
    > tylko z możliwości programu i ma g... do wiatraka.

    Uwaga, błyskam geniuszem:

    Zmień program.

    Tak, to takie proste.

    > I każdemu polecam bo Ty
    > pierdoły piszesz.

    Nie obserwuje globalnej krytyki moich argumentów w tym watku. Na razie
    dyskutuje ze mna 3 pijaczków. Dwóch się przyznaje, 3-ci zastanawia się
    jak tu powiedzieć że się jest zajebistym ale nie ryzykować że ktoś doniesie.

  • 206. Data: 2016-12-20 00:13:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    narzedzia i wiedzę. W przeciwieństwie do warzywniakowych pijaczków
    ktorzy mają zaufanie do bełkotu równych sobie. Ale pamiętaj, ignorancja
    Znasz jakieś badania ?

  • 207. Data: 2016-12-20 00:15:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Mówię, że przymus. Umiesz przyjąć ?

    W społeczeństwie w PL istnieje faktycznie przymus picia, szczegolnie w
    małych miejscowościach. ...
    ---
    Ty masz jakiś przymus pisania o piciu

  • 208. Data: 2016-12-20 00:15:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > W sensie aby opisywać życie mrówek nalezy stac sie mrówkami? No no, to
    > dopiero interesujące koncepcje. Masz jeszcze jakieś inne głebsze
    > przemyslenia na temat błednie przyjetych metodyk badawczych? Świat
    > mógłby skorzystać a kilku profesorów się czegoś wreszcie nauczyć od
    > praktyka badań nad (własnym) mózgiem.
    > ---
    > Jakakolwiek metoda badawcza jest lepsza od żadnej

    Metoda obserwacji pijaków przez pijaków jest co prawda jakakolwiek, ale
    znamy znacznie lepszą i praktykujemy od dawna. Przykro mi. Chociaż nie,
    nie jest mi przykro.
    ---
    Pieprzenie co ślina na język przyniesie na niusach ?

  • 209. Data: 2016-12-20 00:16:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Niektóre środowiska lumpów z niektórych sklepów troche znam. Kilku to
    > moi (byli) koledzy. Czasem jednostronnie aktualni jak 50gr zabranie. Co
    > zrobić, tylko czekać.
    > ---
    > To nie jest znanie tylko widywanie.

    Z ich strony to jest dozgonna przyjaźń aż znajdę te 50gr. Większość z
    nich zaczynała od 3 piwek. Uważam że ewolucja to wspaniały wynalazek,
    tylko troche powolny bo częśc z nich zdążyła już się sklonować.
    ---
    Nie znasz tych ludzi i nie wiesz nic

  • 210. Data: 2016-12-20 00:19:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Cytowanie nie wynika z umiejętności albo ich braku
    > tylko z możliwości programu i ma g... do wiatraka.

> [...]

    Na co ?

    Tak, to takie proste.
    ---
    Bo Ty akurat wiesz czy jest proste

> [...]

    jak tu powiedzieć że się jest zajebistym ale nie ryzykować że ktoś doniesie.
    Masz zwidy i tyle. Już Ci to inni napisali, ale Ty nadal nie widzisz.