  • 211. Data: 2016-12-20 06:28:40
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 00:15, re wrote:
    > W społeczeństwie w PL istnieje faktycznie przymus picia, szczegolnie w
    > małych miejscowościach. ...
    > ---
    > Ty masz jakiś przymus pisania o piciu

    Zauważylem pewna prawidłowość. Wydaje mi się że jeszcze nie padła w tej
    dyskusji odpowiedź "re" która ma więcej niż jedno zdanie, najczęsciej
    nieskomplikowane i najczęściej prowokacyjne do dalszej dyskusji. Hmmm.
    Może nie warto.

  • 212. Data: 2016-12-20 06:31:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 00:16, re wrote:
    > Z ich strony to jest dozgonna przyjaźń aż znajdę te 50gr. Większość z
    > nich zaczynała od 3 piwek. Uważam że ewolucja to wspaniały wynalazek,
    > tylko troche powolny bo częśc z nich zdążyła już się sklonować.
    > ---
    > Nie znasz tych ludzi i nie wiesz nic

    Tak. Oni musieli pić. Nie mieli wyjścia. Należy się nad nimi litować.
    Biedne pijaczki. A te co jeszcze muszą jechać po dziecko do szkoły, to
    dopiero biedne bo przerwa w piciu i analizie problemów współczesnej
    nauki. Bardzo mi ich prawie szkoda. Nic o nich nie wiem, ale
    przypuszczam że niewiele w nich jest poza stężeniem.

  • 213. Data: 2016-12-20 06:35:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 00:13, re wrote:
    > Nie. Mam zaufanie do ludzi którzy to robią zawodowo i mają do tego celu
    > narzedzia i wiedzę. W przeciwieństwie do warzywniakowych pijaczków
    > ktorzy mają zaufanie do bełkotu równych sobie. Ale pamiętaj, ignorancja
    > jest siłą.
    > ---
    > Znasz jakieś badania ?

    No. Jakieś znam. Kilku lekarzy w okolicy też. Zgłoś się do nich,
    niestety badania naukowe to nie jest rzecz darmowa, większość wymaga
    dostepów do systemów bazodanowych.

  • 214. Data: 2016-12-20 06:37:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-20 00:19, re wrote:
    > Uwaga, błyskam geniuszem:
    > Zmień program.
    > ---
    > Na co ?

    Na jakiś działający. Na ten przykład na Thunderbirda.

    > Tak, to takie proste.
    > ---
    > Bo Ty akurat wiesz czy jest proste

    Akurat to wiem doskonale.

    > Masz zwidy i tyle. Już Ci to inni napisali, ale Ty nadal nie widzisz.

    Nie inni. Jakieś 2 pijaczki i trzeci pierdoła nie potrafiący napisać 2
    zdań obok siebie na dowolny temat. Reprezentatywna grupa, znaczy się.

  • 215. Data: 2016-12-20 08:38:00
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-12-2016 o 21:00, J.F. pisze:

    > Ale niby dlaczego ?

    No właśnie dlatego żeby być na pewno trzeźwym i nie przekraczać limitu.
    Dla niealkoholika to nie problem, najmniejszy.

  • 216. Data: 2016-12-20 10:06:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No właśnie dlatego żeby być na pewno trzeźwym i nie przekraczać
    >limitu.

    A widzisz - i nagle z NIC zeszlismy na "limitu" :-)

    A tak naprawde to boisz sie byc mniej sprawny za kierownica, czy boisz
    sie kar wyniklych z przekroczenia limitu ?

    Bo to nas prowadzi do dyskusji jaki ten limit to jaki powinien byc, o
    ktora wlasnie nam chodzi.

    >Dla niealkoholika to nie problem, najmniejszy.

    Jade sobie na wycieczke w gory, po 4h w upale to mam ochote sie piwa
    napic.
    O ja biedny alkoholik.

    Po paruset km trasy w upale tez mam sie ochote piwa napic ... mimo, ze
    w aucie klima i chlodno.

    J.

  • 217. Data: 2016-12-20 10:15:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    dyskusji odpowiedź "re" która ma więcej niż jedno zdanie, najczęsciej
    nieskomplikowane i najczęściej prowokacyjne do dalszej dyskusji. Hmmm.
    Szybki jesteś

  • 218. Data: 2016-12-20 10:16:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    nauki. Bardzo mi ich prawie szkoda. Nic o nich nie wiem, ale
    przypuszczam że niewiele w nich jest poza stężeniem.
    Bo nad innymi litujesz się ?

  • 219. Data: 2016-12-20 10:18:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    No. Jakieś znam. Kilku lekarzy w okolicy też. Zgłoś się do nich,
    niestety badania naukowe to nie jest rzecz darmowa, większość wymaga
    Sam się zgłoś

  • 220. Data: 2016-12-20 10:19:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > Na co ?

    Na jakiś działający. Na ten przykład na Thunderbirda.

    Niby skąd ?

> [...]

    Nie inni. Jakieś 2 pijaczki i trzeci pierdoła nie potrafiący napisać 2
    zdań obok siebie na dowolny temat. Reprezentatywna grupa, znaczy się.
    Ty jesteś reprezentatywna