  • 331. Data: 2017-01-02 18:18:21
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości... TAK.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 30.12.2016 o 14:51, RoMan Mandziejewicz pisze:

    >Skąd takie tępaki się biorą?

    Z doswiadczenia zycia w socjalistycznym kraju ...

    >W dupie był, gówno widział ale na grupie najwięcej się mądrzy. :)

    A ty jestes pewien, ze to byli polnocni ?
    Albo, ze nie mieli za zadanie szerzyc pozytywna propagande, jakie tu u
    nas swobody ?

    Bo jak tam swietnie sie zyje, to najlpiej widac po swobodzie
    wyjezdzania.
    A i po swobodzie wjezdzania turystow tez :-)

    J.

  • 332. Data: 2017-01-02 18:52:27
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 02.01.2017 o 18:18, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Bo jak tam swietnie sie zyje, to najlpiej widac po swobodzie wyjezdzania.
    > A i po swobodzie wjezdzania turystow tez :-)

    Czyli gówno widać, o czym już wcześniej wspomniałem :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 333. Data: 2017-01-04 13:10:02
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Cynio <c...@g...com>

    W dniu piątek, 23 grudnia 2016 18:38:09 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Nie, Wiesiaczek i Trybun pisali o stanie *wskazującym*. To stan w ktorym
    > po człowieku *widać* że nawalony. To dalego odbiega od lampki wina do
    > obiadu.

    pomyliłeś ze stanem nietrzeźwości, bo stan wskazujący na spożycie alkoholu to stan "w
    którym zawartość alkoholu we krwi wynosi od 0,2 do 0,5 promila albo obecność alkoholu
    wynosi od 0,1 mg do 0,25 mg w 1 dm sześciennym wydychanego powietrza" i wcale daleko
    nie odbiega od przysłowiowej lampki wina

    --
    Pozdr.
    Cynio

  • 334. Data: 2017-01-04 14:38:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.01.2017 o 13:10, Cynio pisze:

> [...]
    alkoholu wynosi od 0,1 mg do 0,25 mg w 1 dm sześciennym wydychanego powietrza" i
    wcale daleko nie odbiega od przysłowiowej lampki wina

    Daj mu spokój. Dla niego każdy, kto spożyje dowolną ilość alkoholu to
    pijak. Jak już pisałem - koleś albo sam jest byłym alkoholikiem, albo
    miał jakieś przejścia z alkoholikami. Teraz go nie przekonasz - alkohol
    to zuo!!!

    Shrek.