  • 191. Data: 2016-12-19 20:49:53
    Temat: Re: Rutynowa ...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-12-2016 o 15:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Abece" napisał w wiadomości grup

    > Czy tak inaczej ... Niemcy lubia wypic, Anglicy lubia wypic, w USA co
    > stan to obyczaj, a w kazdym ludzie od sasa do lasa ... zreszta ci
    > cholerni imigranci juz wszystkie geny wymieszali :-)

    > Ale uzalezniony to taki co wsiada z 0.1, 0.5, 1.0 czy 2.0 ?

    Tak.
    Jeśli nie może się opanować i musi chlać, to jest uzależniony.

  • 192. Data: 2016-12-19 20:53:09
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 20:40, re wrote:
    > Nie. Jesli do pomiaru tego efektu używal tego samego mózgu zalanego
    > alkocholem to sorry. To tak nie działa. W podobny sposób osoby które
    > mówią że po marichuanie mają zajebistście jasny umysł mają po prostu
    > popsuty przyrząd pomiarowy.
    > ---
    > Ustalmy, Ty na pewno wiesz mniej niż oni

    Znaczy że pijaczek wie więcej o swoim stanie niż trzeźwy obserwujący go?
    No no, coraz lepiej. Zaraz pewno się dowiem że każdy naukowiec powinien
    obalić 1l wódki żeby mu lepiej badania szły. Nie ma to jak ludowe metody
    pomiaru rzeczywiostości.

  • 193. Data: 2016-12-19 20:54:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 20:42, re wrote:
    > Tak, masz rację. Brak zezwolenia na strzelanie do kiepskich usenetowców
    > też uważam za przymus. Karanie za pojechanie po obaleniu połówki też
    > uważam za przymus. Straszne, probowałeś już obalić system? Masz jakiś
    > zastepczy gdzie jest wolność? Czy tylko masz ochotę na rewolucję bez
    > konkretnego celu?
    > ---
    > Kolejne pierdolenie bez sensu. Z prostego stwierdzenia, że coś jest
    > przymusem wyciągasz jakieś jebnięte wnioski.

    Tak one sa jebnięte. I czują sie znakomicie w towarzystwie Twoich, a w
    zasadzie ich braku.

  • 194. Data: 2016-12-19 20:55:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 21:04, re wrote:
    > W sensie aby opisywać życie mrówek nalezy stac sie mrówkami? No no, to
    > dopiero interesujące koncepcje. Masz jeszcze jakieś inne głebsze
    > przemyslenia na temat błednie przyjetych metodyk badawczych? Świat
    > mógłby skorzystać a kilku profesorów się czegoś wreszcie nauczyć od
    > praktyka badań nad (własnym) mózgiem.
    > ---
    > Jakakolwiek metoda badawcza jest lepsza od żadnej

    Metoda obserwacji pijaków przez pijaków jest co prawda jakakolwiek, ale
    znamy znacznie lepszą i praktykujemy od dawna. Przykro mi. Chociaż nie,
    nie jest mi przykro.

  • 195. Data: 2016-12-19 20:58:16
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości... TAK.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 21:18, re wrote:
    > Nie, takim krajem jest np. Korea Północna i Chiny. Znaczący udziala ma
    > tez USA, choć tam w sposob komiczny.
    > ---
    > Tam też tak nabijają statystyki ?

    Mowa o restrykcjach, kontroli i inwigilacji. Zazwyczaj nie ma to nic
    wspolnego ze statystykami. Ma natomiast dużo wspólnego z dążeniem do
    orwellowkiego państwa. PL się jeszcze trzyma mimo niedawnej zmiany
    jednych idiotów na innych idiotów u władzy. Tu nie ma czym inwigilować
    bo nawet do tego jesteśmy za głupi.

  • 196. Data: 2016-12-19 21:00:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-18 20:43, re wrote:

    > Niektóre środowiska lumpów z niektórych sklepów troche znam. Kilku to
    > moi (byli) koledzy. Czasem jednostronnie aktualni jak 50gr zabranie. Co
    > zrobić, tylko czekać.
    > ---
    > To nie jest znanie tylko widywanie.

    Z ich strony to jest dozgonna przyjaźń aż znajdę te 50gr. Większość z
    nich zaczynała od 3 piwek. Uważam że ewolucja to wspaniały wynalazek,
    tylko troche powolny bo częśc z nich zdążyła już się sklonować.

  • 197. Data: 2016-12-19 21:00:13
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 18-12-2016 o 23:01, Budzik pisze:

    >Nie ważne, ile ważne czy.
    >Jedziesz autem, nie chlejesz NIC.
    >I po kłopocie.

    Ale niby dlaczego ?
    Jedziesz autem, to przestrzegasz przepisow.
    Tam gdzie wolno 40 - to 40.
    Tam gdzie ciagla linia - to prawym pasem.
    Tam gdzie rowerzysta - to 15 za rowerzysta, bo nie wyprzedzisz, z
    uwagi na ciagla linie, namalowana dla bezpieczenstwa :-)

    Takie 0.2 szkodzi mniej, niz 70/50 :-)

    J.

  • 198. Data: 2016-12-19 21:13:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    No no, coraz lepiej. Zaraz pewno się dowiem że każdy naukowiec powinien
    obalić 1l wódki żeby mu lepiej badania szły. Nie ma to jak ludowe metody
    Masz przekonanie, że kogoś obserwujesz ? :-)

  • 199. Data: 2016-12-19 21:14:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > przymusem wyciągasz jakieś jebnięte wnioski.

    Tak one sa jebnięte. I czują sie znakomicie w towarzystwie Twoich, a w
    Mówię, że przymus. Umiesz przyjąć ?

  • 200. Data: 2016-12-19 21:28:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.12.2016 o 20:43, J.F. pisze:

    > Ale ja nie o tym, tylko, ze 67 tys kierowcow pojazdow mechanicznych
    > byloby nietrzezwych i za Odra.

    Nie kombinuj - było o pijanych kierowcach - rowerant jest według prawa
    pijanym kierowcą. Połowa pijanych kierowców pijanymi kierowcami nie
    jest. Co dobrze pokazuje, że nie chodzi tu o bezpieczeństwo.

    > Jest o tyle z d* wzieta, ze nawet jakby ich wszystkich zatrzymac, to i
    > tak 3tys trupow na naszych drogach bedzie.
    > Trzezwy kierowca jest wiekszym zagrozeniem niz pijany :-)

    To akurat nie prawda.

    > Spojrzalem w dane sprzed dwoch lat - rowerzysci przestali pic jak im
    > kary zmniejszono, dawniej bylo dwa razy wiecej :-)

    Konkretnie połowa ze złapanych. Ciekawe nie;). No to teraz czas dobicie
    do Europy zachodniej to okaże się że i kierowcy przestną pić. A
    konkrertnie dwukrotnie mniej ich będzie. A wypadków spowodowanych przez
    pijanych kierowców... zapewne niewiele mniej. Wnioski niech każdy
    wyciągnie sam.

    > Ok. Kiedys podawali "nietrzezwych", teraz "pod dzialaniem", czy zmienili
    > rubryki czy to tylko niestarannosc prawna ... chyba niestarannosc, moze
    > demagogiczna, bo liczby nie skoczyly.

    Od zawsze było to inaczej nazywane - zdaje się pod wpływem i
    nietrzeźwych. Chodzi o to, że o ile można znależć ile jakich złapali
    (choć pod kryptonimami artykułów), to jeśli chodzi o podział sprawców,
    to tajemnica państwowa.

    > Ciekawe. A innymi dysponuje.

    Tymi co ujawniono w raporcie z 2015 roku - z niego miałeś liczby to
    pewnie czytałeś. Tej informacji tam nie ma.

    Można też prohibicję wprowadzić.

    Shrek.