  • 21. Data: 2013-01-09 10:34:53
    Temat: Re: Rura 1" gdzie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Wednesday, 9 January 2013 01:45:52 UTC, J.F. wrote:

    > Ale tylko oficjalnie.
    >

    > Jak tam obecnie w sklepach ? w 90-tych mleko i piwo na pinty,
    >
    > owoce na funty, ceny porownawcze .. jedne na 100g, drugie na 4 oz ...

    Zasady są takie same jak w Polsce. Porównawcze ceny muszą być w systemie metrycznym,
    a sprzedawać można na dowolne ilości. Piwo: półkwarta kosztuje tyle (i tyle
    dostaniesz w szklance), a litr kosztuje tyle (ale litrowych kufli nie ma). W
    Biedronce dokładnie tak samo: jogurt w kubku 350ml kosztuje tyle, a za litr tyle.
    Litrowego opakowania nie ma i nie będzie.
    Konrad

  • 22. Data: 2013-01-13 23:08:06
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik k...@g...com napisał:

    > A co Ci szew przeszkadza i dlaczego musi być z lepszej gatunkowo stali. Moździerz
    kieszonkowy dla Palestyńczyków chcesz zrobić czy co?

    Kolumna widelca do starej, klasycznej ramy rowerowej? I średnica i
    długość pasują...

    --
    Darek

  • 23. Data: 2013-01-14 07:13:14
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    zyków chcesz zrobić czy co?

    > Kolumna widelca do starej, klasycznej ramy rowerowej? I średnica i
    > długość pasują...

    Długość i *gwint* nie bardzo.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 24. Data: 2013-01-14 19:43:40
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik PeJot napisał:
    > W dniu 2013-01-13 23:08, "Dariusz K. Ładziak" pisze:
    > zyków chcesz zrobić czy co?

    > Długość i *gwint* nie bardzo.

    Kiszka z wodą - przeczytaj wątek dalej. Trafiłem!

    --
    Darek