  • 11. Data: 2010-08-30 18:04:36
    Temat: Re: Rozstanie z Cyfrowym Polsatem
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-08-30 19:58, MK napisal (a):
    > b) mam świadomość jak szybko pojawiają się nowości na rynku. wkrótce ma
    > być tnk hd z modułem CI chociażby.

    I don't think so :)
    Nie będzie czegoś takiego

  • 12. Data: 2010-08-30 18:39:08
    Od: merek <m...@o...pl>

    On 30.08.2010 20:04, [MF] PL wrote:

    > I don't think so :)
    > Nie będzie czegoś takiego

    skąd wiesz?
    może będzie może nie. nawet jeśli to nie ma umowy wiążącej, a dekoder
    przewyższa te z cp

  • 13. Data: 2010-08-30 20:16:48
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-08-30 20:39, merek napisal (a):

    > skąd wiesz?

    no nie wiem, bezpieczeństwo systemu?
    Dedykowany dekorer sparowany z kartą. Nawet dysk zewnętrzny jest
    szyfrowany i działa tylko z tunerem TNKHD.

    > może będzie może nie. nawet jeśli to nie ma umowy wiążącej, a dekoder
    > przewyższa te z cp

    Nie znam ich dekoderów i nie zamierzam poznawać.

  • 14. Data: 2010-08-30 20:23:29
    Od: merek <m...@o...pl>

    On 30.08.2010 22:16, [MF] PL wrote:

    > no nie wiem, bezpieczeństwo systemu?

    jak nie z dekoderem to z modułem. bezpieczeństwo takie same.
    o module sami pisali

    > Dedykowany dekorer sparowany z kartą. Nawet dysk zewnętrzny jest
    > szyfrowany i działa tylko z tunerem TNKHD.

    i co w tym dziwnego? może licencja na conax do tego zobowiązuje?

    > Nie znam ich dekoderów i nie zamierzam poznawać.

    to nie siej paniki

  • 15. Data: 2010-08-30 22:03:34
    Od: MK <6...@i...pl>

    Le 30/08/2010 20:04, [MF] PL a écrit :
    > I don't think so :)
    > Nie będzie czegoś takiego

    http://www.satelitarne.tv/news.php?readmore=4254

    nic pewnego, ale...

    pzdr, mk

  • 16. Data: 2010-08-30 22:23:10
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-08-30 22:23, merek napisal (a):

    > jak nie z dekoderem to z modułem. bezpieczeństwo takie same.
    > o module sami pisali

    Kto pisał? Zapodaj jakiś link.

    > i co w tym dziwnego? może licencja na conax do tego zobowiązuje?

    Nic dziwnego. To tylko potwierdza moje przypuszczenie graniczące z
    pewnością, że nie będzie modułów. Ot taka ich polityka. Własny
    dedykowany sprzęt + dedykowane dodatkowe usługi (radio internetowe,
    youtube bla bla bla)

    że co ?

  • 17. Data: 2010-08-30 22:57:57
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-08-31 00:03, MK napisal (a):

    > http://www.satelitarne.tv/news.php?readmore=4254
    >
    > nic pewnego, ale...

    Tak. Nie jest wykluczone, że zgodnie z zapowiedziami nadawcy kiedyś się
    pojawi. Podobnie jak multiroom w "n".

  • 18. Data: 2010-09-01 12:46:19
    Od: LemonPL <l...@g...pl>

    W dniu 2010-08-27 21:55, Mamut pisze:
    > jak masz gdzies sport i HD to zostan w Polsacie, w koncu jedynie tam
    > jest kanał Polsat :)

    No nie mów :D