    Date: Mon, 30 Aug 2010 19:58:01 +0200
    From: MK <6...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Rozstanie z Cyfrowym Polsatem

    Dzisiaj miała miejsce druga rozmowa i póki co CP stoi na stanowisku, że
    jest mi w stanie zaoferować tylko kontrakt na 24 miesiące. Zgodnie z
    tym, co pisałem powyżej, odmówiłem.

    Szczerze mówiąc nie mam ochoty wiązać się na 2 lata jeśli:
    a) w n mam 13 miesięcy za prawie tyle samo (w CP po wliczeniu miesięcy
    gratisowych wychodzi ok 53 zł)
    b) mam świadomość jak szybko pojawiają się nowości na rynku. wkrótce ma
    być tnk hd z modułem CI chociażby.

    pozdrawiam,
    MK