  • 1. Data: 2009-06-16 11:52:19
    Temat: Wgrywanie aplikacji do Samsungów
    Od: "Valamarth" <v...@N...o2.pl>

    Witam grupowiczów,

    Ponieważ zbliża się czas ew. przedłużenia umowy i może zmiany telefonu
    zaczynam się powolli za jakąś słuchawką rozglądać.
    Nasuwa mi się jedno pytanie: czy dalej we wszystkich Samsungach jest taki
    bezsens z niemożliwością wgrywania aplikacji po kabelku/karcie pamięci?
    Dziewczyna ma U700 i tam się nie da. Z tego co wiem w wielu innych też tak
    jest. Czy we wszystkich jest tak samo? Łącznie z najnowszymi, np. S5230,
    S7330, F480...

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-16 16:58:58
    Temat: Re: Wgrywanie aplikacji do Samsungów
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Valamarth" napisał:

    > czy dalej we wszystkich Samsungach jest taki bezsens z niemożliwością
    > wgrywania aplikacji po kabelku/karcie pamięci?
    > Łącznie z najnowszymi, np. S5230, S7330, F480...

    Nie wiem jak z pierwszymi dwoma, ale w tym ostatnim jest taka sama kaszana
    jak zawsze z Samsungami - da się wgrać, ale to głupiego robota:
    http://samsung24.com.pl/porady-i-artykuly/31-wgrywan
    ie-aplikacji-java
    Poza tym aplikacje na ekraniku dotykowym 240x320 to pomyłka - albo pasek
    nawigacyjny zakrywa dolną część ekranu, albo (po pogrzebaniu w manifeście)
    jesteśmy zdani tylko na dotyk, a część aplikacji wymaga jednak wciśnięcia
    jakiegoś klawisza (np. Milionerzy).

    JoteR

  • 3. Data: 2009-06-16 18:01:34
    Od: "Kasia" <...@...pl>

    Użytkownik "Valamarth" napisał w wiadomości >
    > czy dalej we wszystkich Samsungach jest taki bezsens z niemożliwością
    > wgrywania aplikacji po kabelku/karcie pamięci?
    > Łącznie z najnowszymi, np. S5230, S7330, F480...

    Witam,
    Zastanawiam się nad kupnem właśnie S5230 to chyba Avrila nie?
    Myślę że nie będzie chyba tak źle ;-)
    poczytaj forum z tego linka: http://samsung-mobile.pl/showthread.php?t=14006

    Trochę się obawiam jak ktoś tam podał że można wgrywać aplikacje mniejsze
    niż 700 kb, przecież są np. słowniki po wyżej 2 MB było by szkoda ;-(

    Na youtubie są już filmiki tego modelu i w przypadku gier to pod grą ukazuje
    się ramka z klawiszami kierunkowymi albo nawet klawiatura numeryczna tylko
    że podobno bardzo mała, więc chyba tylko rysikiem.
    pozdr.