  • 31. Data: 2022-06-01 00:26:59
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 31.05.2022 o 19:06, Dykus pisze:
    > Witam,

    > Jasna sprawa. Pisałem w kontekście podzielnika kosztów. Taki off-topic.

    Nie widzę by to było off-topic. Co za różnica jaki pomiar się przesyłą.

    > Aczkolwiek to, że nie sprawdziłeś dokładnie układu i jego poboru prądu
    > przed władowaniem do samochodu to jest słabe. :)

    A co mi to ma konkretnie dać jak nie mam na to wpływu.

    > Jak rozumiem, na inne niebezpieczeństwa czyhające w instalacji
    > samochodowej też ten Twój układ może nie być odporny... :)

    Np?

    > A swoją transmisję szyfrujesz? ;)

    A szyfrowanie transmisji ogranicza inwigilację przez zakład? Wygląda, że
    zakład ma dostęp do niemal każdej sekundy używania medium. To nie jest
    właściwe.

  • 32. Data: 2022-06-01 00:31:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > No i co z tego?

    To, że nie został rozpoznany i w efekcie naładowany.

    > Kurwa. Nieumiesz w elektronikę to nie kombinuj. NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO,
    > co rozpoznaje ROZŁADOWANY akumulator i zgaduje jakie ma napięcie
    > znamionowe.

    A po ..j mi tutaj rozpoznawanie rozładowanego jak nie działa?

    > Jak ładowarka ma 2 stany 6V i 12V i jest automatem to bierze
    > pomiar od najbliższej wartości dla wyboru: >6 - 2V~4V, czy: >12 - 2V~
    > 10V. Czeba czytać instrukcję a nie wyrzucać przed czytaniem.

    Ponosi Cię wyobraźnia. W instrukcji nic o tym nie ma.

    > Noi chuj. Zwykły akumulator na kablach (drugi) też by sobie poradził :>

    Z 0v zrobiłby 10? Jesteś tego pewien?

    > Nie, kurwa, zmyślam :>

    > A zwyczajnie się zasiarczył na jednej celi bardziej i chuj go szczelił.

    A reszta naładowała się?

  • 33. Data: 2022-06-01 00:33:33
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Żebyś nie wymyślał koła na nowo.

    Przecież już wymyśliłem.

  • 34. Data: 2022-06-01 01:32:34
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2022 o 00:31, ii pisze:
    [...]
    > To, że nie został rozpoznany i w efekcie naładowany.

    Ty kurwa jesteś pewnie jakimś PiSdokleszczem, który od prostej ładowraki
    wymaga myślenia za ciebie. Jprdl. Czas umierać chyba, jeśli ma się
    takiego rozmówcę :/

    > A po ..j mi tutaj rozpoznawanie rozładowanego jak nie działa?

    Nokurwa chcesz, żeby jakaś prosta elektronika pomyślała za ciebie. W
    kiblu też się domagasz, żeby papier sam się odkręcił i podtarł ci dupę
    3x a nie 4x? Jprdl, co za ZJEB!

    > Ponosi Cię wyobraźnia. W instrukcji nic o tym nie ma.

    Nie kłam kurwo!

    > Z 0v zrobiłby 10? Jesteś tego pewien?

    To zależy czy zasiarczony czy nie. W każdym razie, ten prymitywny układ
    działa lepiej niż najlepsza ładowarka "inteligentna". To właśnie jest
    CLOU nazwy. Ładowarka INTELIGENTNA wymaga inteligencji :]...od
    obsługującego. Stąd jej nazwa. Debil wymaga inteligencji od ładowarki i
    to jest kluczem programu :D

    > A reszta naładowała się?

    Właśnie udowodniłeś, że jesteś debilem. Przykład: masz żarówki na
    choinkę w układzie szeregowym. Jedna się spaliła a ty pytasz czy
    pozostałe świecą i pytasz z jaką mocą. A jebnij się w ten pusty łeb :D

    Paczę jak wypierdalasz :D Ładnie wypierdalasz, podobamisię :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 35. Data: 2022-06-01 01:33:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2022 o 00:33, ii pisze:

    > Przecież już wymyśliłem.

    Pochuj, jak nie działa prawidłowo?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 36. Data: 2022-06-01 03:32:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.05.2022 o 17:39, ii pisze:

    > Czyli wszystko ok. Ma wysyłać cyklicznie i wtedy pobór wyjdzie minimalny
    > No ale ... jeszcze nie przygotowałem infrastruktury.

    To tak jak zaruchać ale nie przewidzieć kosztów abonamentu :D

    Jedna chwila rozkoszy, *parę sekund a koszty do 18 lat na spłatę :D
    Jprdl, skim ja godom? Skim? :D

    Ić ty lepiej wkurwiać niedojebów, swoim renalutem na duracelki. Tam
    sobie podbijesz EGO :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 37. Data: 2022-06-01 06:49:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Jun 2022 01:32:34 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
> [...]
    >
    > Ty kurwa jesteś pewnie jakimś PiSdokleszczem, który od prostej ładowraki
    > wymaga myślenia za ciebie. Jprdl. Czas umierać chyba, jeśli ma się

    A po *** ma ladowarka myslec?
    Przeciez wlasnie mysli, w efekcie zle dziala/bezuzyteczna jest.

    > Nokurwa chcesz, żeby jakaś prosta elektronika pomyślała za ciebie. W
    > kiblu też się domagasz, żeby papier sam się odkręcił i podtarł ci dupę
    > 3x a nie 4x? Jprdl, co za ZJEB!

    Ale nie da sie utawic 12V.

    Swoja droga - tyle maja w Azji akumulatorow 6V, ze to taka wazna
    funkcja?

    J.

  • 38. Data: 2022-06-01 06:54:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2022 23:11:41 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Nie, kurwa, zmyślam :>

    Moze i zmyslasz.

    > A zwyczajnie się zasiarczył na jednej celi bardziej i chuj go szczelił.

    Zazwyczaj cos tam jednak sie ładuje.

    J.

  • 39. Data: 2022-06-01 12:22:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2022 o 06:54, J.F pisze:

    > Moze i zmyslasz.

    > Zazwyczaj cos tam jednak sie ładuje.

    Zazwyczaj. Sytuacja była prosta. Gość ma wózek akumulatorowy i ma tam 4
    akumulatory połączone szeregowo. 4 AGM/nowe 80Ah. Zostawił włączony
    kluczyk w stacyjce na 2 miesiące co spowodowało, że akumulatory klękły
    do 5V. 3 szt się podniosły a czwarty aku chuj strzelił.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 40. Data: 2022-06-01 12:24:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2022 o 06:49, J.F pisze:
    [...]
    > Ale nie da sie utawic 12V.

    Da się, są dusiki na taką ewentualność. Inna sprawa, że jesli aku się
    nie podniesie do poziomu 11V w minutę, to ładowarka się wyłącza.

    > Swoja droga - tyle maja w Azji akumulatorow 6V, ze to taka wazna
    > funkcja?

    Tam jest więcej skuterów 6V niż samochodów, szerloku :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>