  • 21. Data: 2009-06-15 10:00:16
    Temat: Re: Rozanski
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Odys pisze:
    > Dzieki za kolejną wspaniała imprezę,

    sie tu podłączę:

    JAcku, Aniu - dziękujemy za ciąglość, cierpliwość i chęci :-)

    --

    pozdr
    pj+Montika

  • 22. Data: 2009-06-15 13:39:45
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    To się dopiszę, to był mój pierwszy raz z Tobą i Twoją małżonką ;>,

    było "dobrze w chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj" :)

    pees pewnego siwiejącego entuzjastę techniki motocyklowej (taki co się z
    Mikołajem zaprzyjaźnił) serrrrdecznie pozdrawiam :)

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 23. Data: 2009-06-15 13:41:24
    Od: "DELTA" <d...@o...eu>

    > Siemka
    >
    > Piszcie jak wrociliscie bo kilku odjechalo na zawsze w ten weekend.

    Witka!
    Dzięki za pilotowanie i wspólną rybkę w Płocku. Przed Kutnem mię chłopaki
    trafili na radar ale mi odpuścili i nawet nie podnieśli lizaka :-)
    Pzdro
    Darek DELTA
    CBR600RR

  • 24. Data: 2009-06-15 13:55:35
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 14-06-2009 o 21:02:53 gildor <g...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > żartujesz? nie zgubił sie?

    nie zgubił, bo błyszczał i szeleścił przy każdym kroku

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
    t3rror.eu

  • 25. Data: 2009-06-15 18:31:05
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl>

    Ivam <f...@-...fm> napisał(a):

    > Musze sie kiedys wybrac, bo co roku czytam, ze bylo zajebiscie;)

    ale jak ze zajebiscie????

    3 dni padalo
    wkolo latala gromada smarkaczy od 0,5 do 8 lat (nie litrow, lat wiem co pisze)
    nikt nie chcial grac w pilke
    i o maly wlos Rozanski nie bylby utopiony :O
    nikt sie nie pobil :O

    a i jeszcze i swicie nikt sie nie chcial kapac na golasa
    a i jeszcze cytrynowka Wiecy byla w tym roku niedobra
    a i jeszcze jacys idioci sie darli do 5 rano

    a i jeszcze musialem przyjechac samochodem

    nie wiem na prawde co ludzie widza w tej imprezie .... ;-P

    Pozdro
    asterix

    C.U. next year :-)

  • 26. Data: 2009-06-15 19:07:02
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl> wrote in message
    > 3 dni padalo

    Przynajmniej nie chcialo sie jezdzic, za to pogoda w sam raz do pogadania ;)

    > wkolo latala gromada smarkaczy od 0,5 do 8 lat (nie litrow, lat wiem co
    > pisze)

    Oj, tam... no dobra, to na minusik

    > nikt nie chcial grac w pilke

    Na trzezwo? Tez bym nie gral. A po pijaku... to bym zagral, ale gdzies na
    preclu czytalem, ze u Rozanskich sie nie pije;)

    > i o maly wlos Rozanski nie bylby utopiony :O

    Znaczy zostal wrzucony do wody, czy nie? (nie wiem czy "utopiony" to
    metafora, czy na serio) Jak zostal - to tradycje trzeba zachowac... no nie?

    > nikt sie nie pobil :O

    Wezme "Male Wino", troche wypije to juz bedziesz mial z kim sie bic:D...
    tylko to NTG i nie ta impreza, bo Maly nie jezdzi.

    > a i jeszcze i swicie nikt sie nie chcial kapac na golasa

    Patrzac na zdjecia - kamien z serca, bo kobiet na tych zdjeciach duzo nie
    bylo, wiec domyslam sie, ze mieliby to robic faceci?

    > a i jeszcze cytrynowka Wiecy byla w tym roku niedobra

    Nie lubie, bo choruje;(... tylko czysta. Moze byc najgorsze gowno
    (starogardzka, polska, itp.), ale jak zimne to wypije i nie bede wiedzial co
    to kac.

    > a i jeszcze jacys idioci sie darli do 5 rano

    Jestem studentem - jestem przyzywczajony;)

    > a i jeszcze musialem przyjechac samochodem

    To lipa.

    > nie wiem na prawde co ludzie widza w tej imprezie .... ;-P

    Niektorzy rozumieja te emoty na koncu - naszczescie nie wszyscy i impreza
    nie rozrosla sie do rozmiarow np. otwarcia sezonu na bemowie.

    > C.U. next year :-)

    Mam nadzieje, ze tez;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 27. Data: 2009-06-15 19:22:32
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Grzybol pisze:
    Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie rozszyfrował:-)

    No zalezy gdzie ta wodeczke piles...bo w paru miejscach nawet dosc cieplo
    Cie wspominali...A ja mialem okazje poznac slawetnego przedstawiciela
    plastikowego poludnia - Łejna.

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 28. Data: 2009-06-15 19:54:51
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Przemysław Budnicki pisze:
    > a i jeszcze cytrynowka Wiecy byla w tym roku niedobra

    Ale była moja pigwówka i mojito i margerita a'la Kocyk ;)

    > a i jeszcze jacys idioci sie darli do 5 rano

    Do 5:30, kufra...

    > nie wiem na prawde co ludzie widza w tej imprezie .... ;-P

    Fsumie niektórzy za wiele nie zobaczyli ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 29. Data: 2009-06-15 21:12:58
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Przemysław Budnicki napisał(a) :
> [...]
    > a i jeszcze i swicie nikt sie nie chcial kapac na golasa
    > a i jeszcze cytrynowka Wiecy byla w tym roku niedobra

    Nie chcesz - nie pij. 13 litrów jakoś zdoili w dwa dni. A jaka niedobra -
    najbardziej nie lubił jej kocyk i strasznie się bronił przed piciem. Są
    świadkowie.

    > a i jeszcze musialem przyjechac samochodem

    Wielkie mico. Ja też. Wiozłem zaopatrzenie i uzbrojenie.

    --
    pozdr
    Wieca

  • 30. Data: 2009-06-16 13:23:28
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Przemysław Budnicki pisze:

    > nikt sie nie pobil :O

    Sie nie. A Ciebie pobiła żona, o !

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj