  • 1. Data: 2009-06-14 13:32:05
    Temat: GP Katalonii
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Witam

    Kto nie ogladal ten niech zaluje.
    Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
    Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika

  • 2. Data: 2009-06-14 15:14:21
    Temat: Re: GP Katalonii
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Kto nie ogladal ten niech zaluje.
    > Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
    > Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

    Pieeekna koncowka wyscigu klasy motogp, ale to co odwalil Simon w 125cc
    to komedia na kolkach :)

    --

    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2009-06-14 15:45:15
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    BartekGSXF pisze:
    > Witam
    >
    > Kto nie ogladal ten niech zaluje.
    > Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
    > Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

    :/ tyle, ze nie ma wersji offline dla tych bez sporklubu :/

    --
    Soulsick

  • 4. Data: 2009-06-14 17:19:08
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Soulsick" napisał

    > :/ tyle, ze nie ma wersji offline dla tych bez sporklubu :/

    *** Chrzan Sportklub- kup najtanszy talerz z jednym LNB kawalkiem kabla i
    reciverem (kiedys po marketach mozna to bylo dostac w jednym pudelku za 100
    PLN, albo za grosze uzywki z netu), nakieruj na Astre i ogladaj na DSF-ie za
    darmo.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 5. Data: 2009-06-14 17:57:45
    Od: AlF <s...@g...com>

    BartekGSXF wrote:
    > Witam
    >
    > Kto nie ogladal ten niech zaluje.
    > Wyscig lepszy niz ten z zeszlego roku za Laguna Seca.
    > Jak tak bedzie do konca, zawaly serca urowane :)

    Rossi nawet jest na pierszej stronie rp.pl ...

  • 6. Data: 2009-06-14 19:08:02
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    Jarecki [KenLee] pisze:
> [...]
    > PLN, albo za grosze uzywki z netu), nakieruj na Astre i ogladaj na DSF-ie za

    Sprawa jest prostsza...
    Mam sportklub nawet kupiony (w jakimś posranym pakiecie), ale moja karta
    telewizyjna tego kanału nie ogarnia :/. Telewizora się nie dorobiłem,
    zawsze jak mi coś zostanie na koncie to wsiadam na motor 8).

    --
    Soulsick

  • 7. Data: 2009-06-14 19:17:57
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reciverem (kiedys po marketach mozna to bylo dostac w jednym pudelku za
    > 100 PLN, albo za grosze uzywki z netu), nakieruj na Astre i ogladaj na

    KURDE@@ dopiero teraz piszesz ze na DSF leci - na cyfrowym polsacie mam
    dsf - moglem ogladac:((((((((
    A juz tyle razy pytalem dzie to leci....

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 8. Data: 2009-06-14 19:18:29
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    > Rossi nawet jest na pierszej stronie rp.pl ...

    Zeby bylo jeszcze lepiej to i CS i VR i JL maja po 106 w generalce. Teraz to
    tak jakby wszystko zaczynalo sie od nowa. :)

    Sie bedzie dzialo.

    pozdr
    --
    Bartek
    bez czajnika

  • 9. Data: 2009-06-14 19:18:53
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > KURDE@@ dopiero teraz piszesz ze na DSF leci - na cyfrowym polsacie mam
    > dsf - moglem ogladac:((((((((
    > A juz tyle razy pytalem dzie to leci....

    NA szczecie o 22:30 bedzie powtorka:D

  • 10. Data: 2009-06-14 21:12:52
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    > Rossi nawet jest na pierszej stronie rp.pl ...
    Wg RP
    ... Przez wie;kszos'c' dystansu prowadzi? Hiszpan, Rossi jecha? tuz.za nim,
    tylko kilka razy podja;? próbe; ataku. Dopiero ostatnia, tuz. przed mete;,
    by?a udana...
    Akurat korzystaja;c z wa;tku zobaczy?em DSF, chyba ogla;da?em inny wys'cig
    niz dziennikarz
    --
    AL F650 & LC4