  • 1. Data: 2009-06-13 18:18:43
    Temat: O co kaman z dymkiem?
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    Ogladam sobie jutuba i widze dziwna rzecz. Mianowicie straszne dymki
    niektore maszyny puszczaja - wina pustych puszek?

    http://www.youtube.com/watch?v=fOdfgMPdNmA&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=L49yY8pnSnk&feature=r
    ec-HM-r2 - tutaj slabo
    widac, a wydech fabryczny
    http://www.youtube.com/watch?v=EjR4Cv2PXts&feature=r
    ec-HM-r2

    ale dla odmiany tutaj
    http://www.youtube.com/watch?v=1lXinLvJWx0&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=5Kws19bjYoE&NR=1

    nic nie dymi. Moze na pierwszych filmikach maszynki traktowane jak na tym
    filnmie:
    http://www.youtube.com/watch?v=xB0LffGvj_s

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2009-06-13 19:27:10
    Temat: Re: O co kaman z dymkiem?
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Ivam pisze:
    > Ogladam sobie jutuba i widze dziwna rzecz. Mianowicie straszne dymki
    > niektore maszyny puszczaja - wina pustych puszek?
    Raczej wygląda na parę wodną,widać że szybko się rozpływa w powietrzu,to
    normalne,zwłaszcza jak jest zimno:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2009-06-13 19:36:26
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote in message
    > Raczej wygląda na parę wodną,widać że szybko się rozpływa w powietrzu,to
    > normalne,zwłaszcza jak jest zimno:-)

    No wlasnie ciezko wyczuc czy to para - wiekszosc filmikow kiepskiej
    jakosci - mialem wrazenie w niektorych momentach, ze to "olejowy" dymek.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2009-06-13 20:05:49
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Stawiałbym na zimny silnik,olejowy jakby dłużej się utrzymuje

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-06-13 20:08:42
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > Stawiałbym na zimny silnik,olejowy jakby dłużej się utrzymuje

    Moze masz racje... musze przygazowac w samochodzie i policzyc ile czasu w
    powietrzu chmurka wisi;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2009-06-13 20:12:48
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Ivam pisze:

    > Moze masz racje... musze przygazowac w samochodzie i policzyc ile czasu
    > w powietrzu chmurka wisi;)

    Długo,zasłony dymne to spalony olej:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2009-06-13 21:24:00
    Temat: Re: O co kaman z dymkiem? [NTG]
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > Długo,zasłony dymne to spalony olej:-)

    U mnie jeszcze zaslony dymnej nie ma, ale wiem, ze lyka olej i niezaleznie
    od temperatury na postoju jak depne, tak z rury leci siwy dym, ale dlugo nie
    zostaje. I smierdzi, czego na filmie nie uswiadcze;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2009-06-14 20:44:58
    Od: zbyhoo <z...@w...pl>

    Chyba kazda koza uruchomiona po chlodnej nocy bedzie z lekka "dymic" -
    kondensat pary wodnej ze scianek wydechu odparowuje pod wplywem temp
    spalin. Zauwazylem, bedac lebkiem, ze za wiekszoscia aut zima (kilka
    st C ponizej zera) tez takie "dymki" leca, za wyjatkiem poczciwego
    126p. Ten "dymil" tylko jak silnik na ssaniu, potem juz nie.
    Pomyslalem, ze moze olejak i ma to jakies znaczenie, ale B12 (tez
    olejak) juz "dymi" podczas startu w chlodny poranek
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1
    Olkusz/Dabrowa Gornicza

  • 9. Data: 2009-06-15 18:55:37
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "zbyhoo" napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > Pomyslalem, ze moze olejak i ma to jakies znaczenie, ale B12 (tez
    > olejak) juz "dymi" podczas startu w chlodny poranek

    Nie, chodzi o to, ze w kaszlaku jest krótki uklad wydechowy, który sie
    szybciej nagrzewa. Szybciej wiec przestaje "puszczac pare/bialy dymek".

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-06-15 19:08:24
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "zbyhoo" <z...@w...pl> wrote in message
    l.googlegroups.com...
    > Chyba kazda koza uruchomiona po chlodnej nocy bedzie z lekka "dymic" -
    > kondensat pary wodnej ze scianek wydechu odparowuje pod wplywem temp
    > spalin.

    Tyle to wiem - chodzi raczej o to, ze na tych filmach ciezko odroznic czy
    dym jest z wody, czy z oleju/niedopalonych spalin.

    --
    pzdr:
    Ivam