  • 11. Data: 2009-06-14 20:20:46
    Temat: Re: Rozanski
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:366ff207-1641-479f-847d-0715f08c8b97@a5g2000pre
    .googlegroups.com...

    > Dzieki za kolejną wspaniała imprezę,

    Ta ?
    Jak zwykle organizacja do dupy, pogoda do dupy, deszcz albo upal na
    zmiane :(
    Towarzystwo albo spiace albo zmeczone...
    Mycie bylo na dojazd, w drodze powrotnej nic mi juz moto nie umylo,
    pewnie sam bede musial.
    Gdyby nie to ze sobie kilka obraczek znalazlem to bym smialo napisal ze
    :
    bylo do dupy jak zawsze :)

    Pozdrawiam, leszek

  • 12. Data: 2009-06-14 20:32:33
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie
    > rozszyfrował:-) Pozdrawiam.

    Heh, jeśli to prawda i Ty to Ty, to... niezłe jaja :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 13. Data: 2009-06-14 20:58:12
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    Piszcie jak wrociliscie bo kilku odjechalo na zawsze w ten weekend.

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 14. Data: 2009-06-14 21:19:08
    Od: Kita <a...@g...com>

    On Jun 14, 5:11 pm, Odys <o...@t...pl> wrote:
    > Dzieki za kolejną wspaniała imprezę, wszystko było super nawet ten żar
    > co lał się z nieba.
    > Ci co nie byli niech żałują -
    >
    > jak by co, to co złego to nie ja :)
    >
    > pozdrawiam
    > Odys

    Się podłączamy do ryczeń i podpisujemy wszystkimi 8 łapami :).
    Aniu, Jacku, - dzięki za wszystko. Oby nam zaczęło takich imprez
    przybywać a nie kurde tylko ubywać :/

    Wróciliśmy suchą oponą (Kropcia dzień wcześniej) choć nawet nieźle
    wiało podrodze.

    Kropka & Kita

  • 15. Data: 2009-06-14 21:40:07
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Tytus wrote:
    > Siemka
    >
    > Piszcie jak wrociliscie bo kilku odjechalo na zawsze w ten weekend.

    Kwiatek i ja zgodnie z rozkladem i na sucho choc jego padaka, podkrecona
    nieco na gladkiej drodze nr 10, wyplula uszczelke spod kolektora
    wydechowego.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 16. Data: 2009-06-15 07:25:53
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
    > UWAGA, ktoś zostawił ręczniczek w kolorze pomarańczowym oraz czarną
    > saszetkę z napisem Rowenta zawierającą dla odmiany białą golarkę Philips.
    > Właściciel niech się odezwie na priva.

    To nie ja, moze moja corka;)
    Jacek dzieki za fajna impreze, ktora udala sie nadspodziewanie
    pomimo niedopilnowania pogody.
    Jak to powiedzial Astero: "lepiej w Hartku niz w pieciogwiazdkowym hotelu
    a z pajakami trzeba sie zaprzyjaznic" czy jakos tak;))
    Koles z Ananakofana de best! Dawno nie bawilem sie tak zarabiscie
    przy ognisku (wszelkie podobienstwo przypadkowe!)
    Powrot szczesliwy, kufer zamkniety, strasznie wialo i mrowie
    katamaranow po drodze ale za to w sloneczku.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 17. Data: 2009-06-15 07:30:12
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Cze, 17:27, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie
    > rozszyfrował:-) Pozdrawiam.

    A co w lubelskim nie ma juz z kim pić, czy tak sie na gościnne występy
    wybrałes tylko mowę odjeło żeby się przedstawić?

    Mika

  • 18. Data: 2009-06-15 08:47:46
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Odys wrote:
    > Dzieki za kolejną wspaniała imprezę, wszystko było super nawet ten żar
    > co lał się z nieba.
    > Ci co nie byli niech żałują

    hója tam

    http://42.pl/u/1G4d_chujatam
    /moze sie zapchac/

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 19. Data: 2009-06-15 09:04:53
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Grzybol pisze:
    > Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie
    > rozszyfrował:-)

    wskaż siebie na zdjęciach Tytusa (w sąsiednim wątku)

    --

    pozdr
    pj

  • 20. Data: 2009-06-15 09:06:07
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "lesor" <p...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    > hója tam
    >
    > http://42.pl/u/1G4d_chujatam
    > /moze sie zapchac/

    lol :)))
    Dobrze, że Dadu pojechał dzień wcześniej, nie wyspałby się w tych
    warunkach:)

    Dzięki wszystkim za wszystko, Ani i Jackowi przede wszystkim:)

    Ania i Szauek