  • 31. Data: 2009-06-16 18:09:27
    Temat: Re: Rozanski
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Grzybol pisze:
    > Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie rozszyfrował:-)
    >
    > No zalezy gdzie ta wodeczke piles...bo w paru miejscach nawet dosc
    > cieplo Cie wspominali...A ja mialem okazje poznac slawetnego
    > przedstawiciela plastikowego poludnia - Łejna.

    Nie znaliście się wcześniej? Takie stare precle.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 32. Data: 2009-06-16 18:10:15
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Don Pedro pisze:

    > Ale była moja pigwówka i mojito i margerita a'la Kocyk ;)

    Oo, pigwówka naprawdę świetna, ale bardzo zdradliwa.

  • 33. Data: 2009-06-16 20:36:57
    Od: Kita <a...@g...com>

    On Jun 15, 8:31 pm, "Przemysław Budnicki"
    <a...@g...pl> wrote:
    > Ivam <f...@-...fm> napisał(a):

    > a i jeszcze i swicie nikt sie nie chcial kapac na golasa

    > Pozdro
    > asterix
    >
    > C.U. next year :-)

    Śmiem zdementować ;) powyższe. I to 2 razy ;)

    http://picasaweb.google.com/andrzej.ciemniecki/Harte
    k2009?authkey=Gv1sRgCJ6QmK7lkfeB5AE&pli=1#slideshow/
    5348026317235619538

    Kita

  • 34. Data: 2009-06-17 05:42:11
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Cze, 22:36, Kita <a...@g...com> wrote:

    > http://picasaweb.google.com/andrzej.ciemniecki/Harte
    k2009?authkey=Gv1...
    "Ups... Tu nie ma nic do oglądania"
    Wiec dementujesz czy nie? :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 35. Data: 2009-06-17 09:11:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
    > No, nieźle było. Najlepsze, że pili ze mną wódeczkę i nikt mnie nie
    > rozszyfrował:-) Pozdrawiam.

    http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2
    #5347460940949649410

    --
    gildor
    9'99

  • 36. Data: 2009-06-17 09:27:14
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2
    #5347460940949649410

    Niemoszliwe. To nie Piotrek. Za sympatyczny.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2009-06-17 09:29:50
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/HartekDzien2
    #5347460940949649410

    o ja wiem, ja wiem! ten z kitkiem co sie chowa na koncu stołu :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 38. Data: 2009-06-17 09:32:56
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@N...spam> wrote in message news:h1ad2d$m6j$1@inews.gazeta.pl...

    #5347460940949649410

    > o ja wiem, ja wiem! ten z kitkiem co sie chowa na koncu stołu :)

    To jest zwykla dyskryminacja mniejszosci ktorej pewna Stara Indianka moze Ci
    nie wybaczyc ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj

  • 39. Data: 2009-06-17 09:33:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    #5347460940949649410

    > Niemoszliwe. To nie Piotrek. Za sympatyczny.

    hyhyhy. ten też był na początku sympatyczny, ale fakt, onda (którą
    przyjechał), jeszcze nie wyprodukowała fazera 600. mimo że angol przecież.

    --
    gildor
    9'99

  • 40. Data: 2009-06-17 09:35:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:

    > To jest zwykla dyskryminacja mniejszosci ktorej pewna Stara Indianka
    > moze Ci nie wybaczyc ;)

    btw, nominacja na fote roku :)
    http://www.krystian.witryna.pl/hartek2009/page_31.ht
    ml