eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRowerzystkaRowerzystka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Rowerzystka
    Date: Wed, 26 Dec 2018 13:59:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 49
    Message-ID: <pvvu05$rac$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.218
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1545829189 27980 185.234.91.218 (26 Dec 2018 12:59:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Dec 2018 12:59:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 181226-0, 2018-12-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646897
    [ ukryj nagłówki ]

    Która uznała, że ją żadne przepisy nie obowiązują
    https://www.sadistic.pl/pedalarz-ma-wszystko-w-dupie
    -vt485805.htm

    W skrócie, jadąc chodnikiem wjeżdża na przejście pod skosem nie
    oglądając się do tyłu, a właśnie z tamtąd jedzie kierownik dośc szybko i
    transportuje ją ładnych kilka metrów
    w powietrzu i na masce. I jeszcze dwa komentarze
    "mielec - podkarpacie. To powinno wystarczyć. mielec kurwa gorzej niż
    sosnowiec + radom i jeszcze wejcherowo"

    "Wmawiajmy dalej ludziom, że mają na pasach pierwszeństwo, to będą
    fruwać jak ta pani.

    Ludzie rządzący nie rozumieją tego, że u nas zachodni model nie
    zadziała. Po pierwsze mamy chujową infrastrukturę - autostrad i
    ekspresówek mimo ich budowy wciąż jest mało. Nie ma tak jak w Niemczech,
    że przy każdym mieście jest jakaś autostrada - tam kierowca w mieście
    czy na krajówce może się zatrzymać 10 razy, bo po 5 minutach wylatuje na
    A albo S i może łykać kilometry. U nas kierowca zatrzyma się 10 razy, po
    czym dojedzie do kolejnego miasteczka i musi zatrzymać się kolejne 8 razów.
    Taka szarpana jazda denerwuje i wzmaga frustrację, a to przyczynia się
    do utraty koncentracji i może powodować popełnienie błędu.
    Po drugie, ludzie to samoluby patrzące na koniec swojego nosa. Zarówno
    piesi i kierowcy patrzą tylko na siebie. Jedni włażą na pasy jak chcą, a
    drudzy prują bo wszędzie im się spieszy. Nikt nikomu nie chce odpuścić,
    zwolnić, przepuścić bo ucieka mu cenne 30sekund pierdzenia w domowy fotel.

    Ja jestem mocno za tym, aby piesi mieli obowiązek się przed przejściem
    zatrzymać - i generalnie to w przepisach jest, bo też muszą zachować
    "ostrożność" tylko, że każdy sąd wychodzi od tezy, że to kierownik jest
    winien i to on ma udowodnić że było inaczej. Piesi są święci.
    A to z dwóch powodów: 1. pieszy nie musi znać przepisów, bo nie zdawał
    żadnego egzaminu. Pieszym może być każdy, nawet największy debil
    2. łatwiej zatrzymać w miejscu człowieka niż ponad tonę metalu. Chyba
    każdy uznałby za debilizm gdyby na przejazdach kolejowych to samochody
    miały pierwszeństwo, prawda? To czemu na pasach jest odwrotnie?

    Jest jeszcze trzeci powód - im szybciej samochody opuszczą strefę
    miejską, im mniej tam czasu spędzą i ruch będzie płynniejszy, tym mniej
    wyemitują tam szkodliwych substancji.

    I mówię to wszystko zarówno jako kierowca i pieszy, przy czym znacznie
    częściej poruszam się pieszo. Kiedy wiedzę jak ludzie snują się po
    przejściach, to mnie chuj strzela. "


    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: