  • 151. Data: 2013-05-07 23:56:31
    Temat: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 23:43, t? pisze:

    > Istotne jest to, czy pojazdy rzeczywiście znajdą się w tym samym miejscu
    > w tym samym czasie i dojdzie do kolizji. Jeśli któryś z nich ominie
    > skutecznie drugi, to nie.

    Nie ma takiego pojęcia jak skuteczne omijanie pojazdów znajdujących się
    na krzyżujących się kierunkach ruchu.

    > Pomijając meritum -- Twoje stwierdzenie jest oczywiście fałszywe, bo są
    > jeszcze inne możliwości. Poza tym samochód czy rower to nie torpeda i
    > kierunek zmienia.

    I co w związku z tym? Torpeda nie może zmienić kierunku?

    > Nie. Przypomnę:
    >
    > Jak zgodnie z PoRD nazwiesz omijanie gościa jadącego na rowerze w
    > poprzek jezdni?

    A ja przypomnę: nie ma takiego pojęcia jak omijanie gościa jadącego na
    rowerze w poprzek jezdni! Gościu na rowerze przejeżdżał _przez_ jezdnię.
    Gościu w samochodzie jechał wzdłuż jezdni. Ich kierunki się krzyżowały.
    Gościu w samochodzie tuż przed wypadkiem zmienił swój tor jazdy w
    kierunku, w którym zmierzał rowerzysta cop zakończyło się jak się
    zakończyło. Gdyby zmienił kierunek swojej jazdy w drugą stronę, być może
    udałoby się wypadku uniknąć. Gdyby dojeżdżając do miejsca zdarzenia
    zwolnił - do wypadku nie doszłoby wcale.
    Czego w tym wszystkim nie rozumiesz?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 152. Data: 2013-05-07 23:56:53
    Od: jerte <p...@n...berdyczow.pl>

    W dniu 2013-05-07 12:30, t? pisze:
    > Wjechał na jezdnię nie patrząc, wprost pod koła, w dodatku przecinał ją
    > pod sporym kątem, ale jak zwykle to kierowca jest winny.
    >
    > http://tiny.pl/h8ns4

    Tak powstają internetowe fakty.
    To jest obszar deptaka dla pieszych. Oznakowany znakami "obszar
    zamieszkania" - piesi mają pierwszeństwo przed pojazdami.
    Praktycznie w tym miejscu należy jechać z prędkością może 30 na godzinę.

    j.

  • 153. Data: 2013-05-07 23:58:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jan" <J...@o...org>

    > Absolutnie się z Tobą zgadzam. Więcej. Jesli takia kreatura jednak zabije
    > kogoś, powinno się ją eliminować. Jak śmiecia, którego sie sprząta a nie
    > pielęgnuje. Jest bowiem niemoralne, że ktoś, kto okrutnie atakuje
    > społeczeństwo zabijając jakiegoś jego członka, ma być przez to
    > społeczeństwo utrzymywany za kwotę około 4700 zł miesięcznie, gdyz spora
    > część tegoż społeczeństwa o takich dochodach nawet nie śmie marzyć.

    To przecież on tych pieniędzy nie dostaje tylko jakieś obiboki, którzy tak
    się cenią.

    > Bandyci muszą zrozumieć, że wykonują niebezpieczny zawód. Jak saperzy.
    > Podwinie im sięnoga i gaz, sznurek lub strzykawka.

    Widziałeś Ty kiedy bandytę ?

  • 154. Data: 2013-05-08 00:11:18
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 07.05.2013 22:55, t? wrote:

    > To, że Ty zaraziłeś się mkarwanizmem nie oznacza, że inni także zarazili
    > się mkarwanizmem. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    Standardowa metoda trollowania ;-)
    Wysil się bardziej.

    --
    live_evil

  • 155. Data: 2013-05-08 00:11:50
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 07.05.2013 22:56, t? wrote:
    > Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    Powtarzasz się.

    --
    live_evil

  • 156. Data: 2013-05-08 00:22:50
    Od: tá´Ź

    Roman Stachowiak wrote:

    > Nie ma takiego pojęcia jak skuteczne omijanie pojazdów znajdujących się
    > na krzyżujących się kierunkach ruchu.

    ROTFL! Piłeś coś?

> [...]
    > udałoby się wypadku uniknąć. Gdyby dojeżdżając do miejsca zdarzenia
    > zwolnił - do wypadku nie doszłoby wcale. Czego w tym wszystkim nie

    Proszę o odpowiedź na proste pytanie: jak zgodnie z PoRD nazwiesz
    omijanie gościa jadącego na rowerze w poprzek jezdni?

    Tylko tyle i aż tyle. Po co ten cały wywód nie na temat? Aha, odpowiedzi
    "nie ma takiego pojęcia" nie przyjmuję, bo to bełkot. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 157. Data: 2013-05-08 00:40:31
    Od: tá´Ź

    live_evil wrote:

    > Standardowa metoda trollowania ;-)
    > Wysil się bardziej.

    Ostrzegam Pana, że pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i
    znieważenie mnie.
    Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione
    Ostrzegam Pana, że w sposób bezprawny podszywa się Pan pode mnie, chcąc
    wywołać wrażenie, że Pańskie listy zostały napisane przeze mnie.
    Zgodnie z art. 212 § 1 i 2 KK jest to czyn zabroniony

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 158. Data: 2013-05-08 00:40:44
    Od: tá´Ź

  • 159. Data: 2013-05-08 00:41:26
    Od: tá´Ź

    jerte wrote:

> [...]
    > zamieszkania" - piesi mają pierwszeństwo przed pojazdami. Praktycznie w
    > tym miejscu należy jechać z prędkością może 30 na godzinę.

    A gdzie jest to oznakowanie?

    PS. Od kiedy rowerzysta to pieszy?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 160. Data: 2013-05-08 00:42:47
    Od: tá´Ź

    Roman Stachowiak wrote:

    > Ten kierowca, to jakiś twój krewniak?

    Nie, ale wydaje mi się dalece bardziej prawdopodobne, że ma problem ze
    wzrokiem (na co wskazują okoliczności) niż to, że postanowił celowo zdjąć
    przypadkowego rowerzystę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??