-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest
.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
Date: Tue, 07 May 2013 23:56:31 +0200
From: Roman Stachowiak <r...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.rowery,pl.pregierz
Subject: Re: Rowerzysta spowodował wypadek, kierowcę ścigają...
References: <5188d7ab$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<5188d95f$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<kmami4$j6i$1@node1.news.atman.pl> <kmaud3$j7e$1@node2.news.atman.pl>
<51890069$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<kmb0cc$thq$2@node1.news.atman.pl>
<51890601$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<51891b8e$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<51891cdb$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<51891d38$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<51892107$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<51892254$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@r...power.pl>
<51893048$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<51893a59$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<51894882$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
<51894bd8$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<51894f71$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
<518950f6$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<51895184$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
<51895264$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<51897583$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <51897583$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 42
Message-ID: <518978a5$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.13.3.36
X-Trace: 1367963815 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1248 83.13.3.36:60587
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491284 pl.rec.rowery:1105488
pl.pregierz:2069247
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-07 23:43, t? pisze:
> Roman Stachowiak wrote:
>
>> Skoro nie jechał w tym samym, ani nawet w przeciwnym do samochodu
>> kierunku, to ich kierunki ruchu się krzyżowały.
>
> Istotne jest to, czy pojazdy rzeczywiście znajdą się w tym samym miejscu
> w tym samym czasie i dojdzie do kolizji. Jeśli któryś z nich ominie
> skutecznie drugi, to nie.
Nie ma takiego pojęcia jak skuteczne omijanie pojazdów znajdujących się
na krzyżujących się kierunkach ruchu.
>
> Pomijając meritum -- Twoje stwierdzenie jest oczywiście fałszywe, bo są
> jeszcze inne możliwości. Poza tym samochód czy rower to nie torpeda i
> kierunek zmienia.
I co w związku z tym? Torpeda nie może zmienić kierunku?
>
>> O to pytałeś?
>
> Nie. Przypomnę:
>
> Jak zgodnie z PoRD nazwiesz omijanie gościa jadącego na rowerze w
> poprzek jezdni?
>
A ja przypomnę: nie ma takiego pojęcia jak omijanie gościa jadącego na
rowerze w poprzek jezdni! Gościu na rowerze przejeżdżał _przez_ jezdnię.
Gościu w samochodzie jechał wzdłuż jezdni. Ich kierunki się krzyżowały.
Gościu w samochodzie tuż przed wypadkiem zmienił swój tor jazdy w
kierunku, w którym zmierzał rowerzysta cop zakończyło się jak się
zakończyło. Gdyby zmienił kierunek swojej jazdy w drugą stronę, być może
udałoby się wypadku uniknąć. Gdyby dojeżdżając do miejsca zdarzenia
zwolnił - do wypadku nie doszłoby wcale.
Czego w tym wszystkim nie rozumiesz?
--
RomanS
___________________
Ja zawsze mam rację.
Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie.
(G. J. Gigol)
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.13 23:58 John Kołalsky
- 08.05.13 00:11 live_evil
- 08.05.13 00:11 live_evil
- 08.05.13 00:22 tá´Ź
- 08.05.13 00:40 tá´Ź
- 08.05.13 00:40 tá´Ź
- 08.05.13 00:41 tá´Ź
- 08.05.13 00:42 tá´Ź
- 08.05.13 00:47 tá´Ź
- 08.05.13 00:57 live_evil
- 08.05.13 00:57 Roman Stachowiak
- 08.05.13 01:01 tá´Ź
- 08.05.13 01:11 tá´Ź
- 08.05.13 01:13 tá´Ź
- 08.05.13 01:13 live_evil
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe