  • 171. Data: 2017-10-11 16:44:18
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:orl9uv$ep2$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 11.10.2017 o 15:32, J.F. pisze:

    >Głupie jest robienie jednego (czy nawet kilkunastu) takich skrzyżowań
    >w skali kraju, skoro głosów jak po nich jeżdzić jest 50/50.

    I tu sie zgadzam

    >Podobnie jak skrzyżowania bez znaków ustąp. Podobno występuje dość
    >często - podano kilka linków... do tego samego ronda (bodajże w
    >Tychach).

    W jakim sensie - rownorzednych ? To ma sens ... choc czasem zlosliwy
    :-(

    >Liwiusz jedno podał i jest dumny - zapewne podobnie jak projektant
    >tego bubla.

    nie wiemy jakie tam swiatla - byc moze takie, ze myslec nie trzeba i
    kolizji nie ma.
    Google niestety tego jeszcze nie sfocilo, na fotce jednak nie widze
    S-3 do skretu w lewo.

    >I urzędnicy, którzy tak naprawdę to by to poprawili, jednak nichuja
    >nie przyznają się, że to co spłodzono jest absolutnie bez sensu.
    >Podobnie jak ci:
    >https://www.google.pl/maps/@52.2598484,20.9504345,3
    a,75y,201.33h,78.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAn
    DxALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Tez jestem ciekaw co poeta mial na mysli ... ale moze przekaz jest
    jasny - spojrz w lusterko i hamuj w razie potrzeby, bo bedzie mandat,
    punkty i zwyzka na OC :-)

    J.

  • 172. Data: 2017-10-11 17:04:47
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    >Rowerzysta jechał na zielonym, kolo skręcał i miał mu ustąpić.

    Jeżeli rowerzysta jechał na zielonym to oznacza że sygnalizacja jest hu... a
    warta, że dopuszcza takie okoliczności. Jeżeli samochody mogły jechać, to
    rowerzysta powinien mieć czerwone.

    Endriu

  • 173. Data: 2017-10-11 17:10:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2017 o 17:04, Endriu pisze:

    > Jeżeli rowerzysta jechał na zielonym to oznacza że sygnalizacja jest
    > hu... a warta, że dopuszcza takie okoliczności. Jeżeli samochody mogły
    > jechać, to rowerzysta powinien mieć czerwone.

    Chyba cię buk opuścił. Praktycznie zawsze jak skręcasz na skrzyżowaniu
    bez strzałek kierunkowych to z naprzeciwka zielone mają samochody,
    piesi, rowery, tramwaje...

    Shrek

  • 174. Data: 2017-10-11 17:13:50
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Powinien być przepis, że rowerzysta (pieszy też - np. biegacz) musi się
    > zatrzymać przed przejściem - tak jak kierowcy muszą się zatrzymać na
    > warunkowej zielonej strzałce.

    Zielona strzałka jest idiotyczna. Ten kto to wymyślił był wyjątkowym
    palantem.

    Obowiązkowy nakaz dla rowerzystów żeby musieli się zatrzymać. Tak samo z
    pieszymi na przejściach. Łatwiej "zahamuje pieszy" niż rozpędzony pojazd.
    Najbardziej rozpierdalają mnie pindki które włążą na przejścia nawet nie
    patrząc czy coś jedzie. Ileż to razy widziałem jak rozpędzony samochód
    wjeżdża na pasy, nie ze złej woli, tylko po prostu daltego, że nie znał
    miasta i rozkładu przejść dla pieszych, i nie zauważył znaku. To się
    regularnie zdaża i JEDYNYM ratunkiem dal pieszego jest mieć OCZY NA OKOŁO
    GŁOWY, bo w starciu z rozpędzonym pojazdem lądujesz z połamanymi nogami i
    rozwalonym łbem.

    Endriu

  • 175. Data: 2017-10-11 17:20:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.10.2017 o 16:44, J.F. pisze:

    > W jakim sensie - rownorzednych ? To ma sens ... choc czasem zlosliwy :-(

    Amba zjadła "o ruchu okężnym";)

    > nie wiemy jakie tam swiatla - byc moze takie, ze myslec nie trzeba i
    > kolizji nie ma.
    > Google niestety tego jeszcze nie sfocilo, na fotce jednak nie widze S-3
    > do skretu w lewo.

    No na podstawie fotki i opisu w artykule wynika, że wybudowali dodatkowy
    wylot ze skrzyżowania i z T zrobiło się klasyczne X. Światła dodali,
    znaki zostawili i już jest temat dla pismaków, bo tłuką się tam
    ponadprzeciętnie (co z pewnością jest dowodem, że zrobiono to dobrze;)

    ,75y,201.33h,78.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD
    xALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Tez jestem ciekaw co poeta mial na mysli ...

    Poeta nic nie miał na myśli bo po prostu nie myślał. Doszedł, że skoro
    jest znak ustąp na wjeździe (dyskusja po co on jest była też już
    kilkukrotnie) to postanowił się wykazać bardziej niż reszta i domalował
    trójkącik i linię zatrzymania. Bez sensu, ale nikt się nie przyzna -
    napisałem że błędne oznakowanie, to całkiem profesjonalnie zfrezowali
    linię i zmienili na przerywaną:(

    Shrek

  • 176. Data: 2017-10-11 17:21:16
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Karygodne! Bezczelnie jechał mając zielone światło. Ewidentne wymuszenie.

    Pewnie leży teraz palant na oiomie, albo na urazówce. Tak to jest jak ktoś
    nie ma rozumu i wierzy ślepo w PoRD.

    Endriu

  • 177. Data: 2017-10-11 17:25:59
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > I uczę dzieci tego samego, zielone wcale nie oznacza że z
    > zamkniętymi oczami można wejść na przejście.

    Nic dodać nic ująć.

    Endriu

  • 178. Data: 2017-10-11 18:24:14
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-11 o 17:10, Shrek pisze:

    > Chyba cię buk opuścił. Praktycznie zawsze jak skręcasz na skrzyżowaniu
    > bez strzałek kierunkowych to z naprzeciwka zielone mają samochody,
    > piesi, rowery, tramwaje...

    Jak widać, są ludzie uważający się za kierowców znających PoRD, dla
    których zielone światło oznacza, że mają prawo skręcać w lewo bez
    ograniczeń. Jeśli jest inaczej, to wina świateł. Przez takich głąbów są
    wypadki, ale im nie przetłumaczysz, nie zrozumieją...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 179. Data: 2017-10-11 18:50:31
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jak widać, są ludzie uważający się za kierowców znających PoRD

    PoRD to iluzja. Co będziesz miał z tego, że wina była kierowcy jak w
    szpitalu po operacji obudzisz się bez zębów z połamanym kręgosłupem.

    Endriu

  • 180. Data: 2017-10-11 19:23:11
    Temat: Re: OT: "Rower pojawił się nagle"
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 10 Oct 2017 08:56:02 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dyskutujesz z wymyślonym rysunkiem? Przecież to nie jest żadna realna
    > sytuacja. Pokaż jakieś prawdziwe skrzyżowanie, a wówczas możemy
    > porozkminiać, na ile wstawienie znaków jest sensowne.

    https://www.google.pl/maps/@54.3704876,18.6105287,3a
    ,75y,188.71h,74.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjfdZMXovBJxq
    mzCQWStwWQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl