    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Date: Wed, 11 Oct 2017 17:13:50 +0200

    > Powinien być przepis, że rowerzysta (pieszy też - np. biegacz) musi się
    > zatrzymać przed przejściem - tak jak kierowcy muszą się zatrzymać na
    > warunkowej zielonej strzałce.

    Zielona strzałka jest idiotyczna. Ten kto to wymyślił był wyjątkowym
    palantem.

    Obowiązkowy nakaz dla rowerzystów żeby musieli się zatrzymać. Tak samo z
    pieszymi na przejściach. Łatwiej "zahamuje pieszy" niż rozpędzony pojazd.
    Najbardziej rozpierdalają mnie pindki które włążą na przejścia nawet nie
    patrząc czy coś jedzie. Ileż to razy widziałem jak rozpędzony samochód
    wjeżdża na pasy, nie ze złej woli, tylko po prostu daltego, że nie znał
    miasta i rozkładu przejść dla pieszych, i nie zauważył znaku. To się
    regularnie zdaża i JEDYNYM ratunkiem dal pieszego jest mieć OCZY NA OKOŁO
    GŁOWY, bo w starciu z rozpędzonym pojazdem lądujesz z połamanymi nogami i
    rozwalonym łbem.

    Endriu