    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Date: Wed, 11 Oct 2017 17:20:34 +0200
    <orf1a4$vro$1@node2.news.atman.pl> <op.y7t2u9vlx6gy9n@mobilny>
    <orfo73$l65$1@node2.news.atman.pl> <op.y7uc5di6x6gy9n@mobilny>
    <59db8835$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <orgg1t$pjk$2@node1.news.atman.pl> <op.y7uyezq8x6gy9n@mobilny>
    <orhp5l$hs1$1@node2.news.atman.pl> <orhq7g$fgo$1@node2.news.atman.pl>
    <59dc7218$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <orhs97$fgo$4@node2.news.atman.pl>
    <59dc79c6$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <orhu1g$4qu$1@node1.news.atman.pl>
    <59dd2de6$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <ork9b8$diq$1@node1.news.atman.pl>
    <59de1d5b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <orl9uv$ep2$6@node2.news.atman.pl>
    <59de2e43$0$659$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 11.10.2017 o 16:44, J.F. pisze:

    > W jakim sensie - rownorzednych ? To ma sens ... choc czasem zlosliwy :-(

    Amba zjadła "o ruchu okężnym";)

    > nie wiemy jakie tam swiatla - byc moze takie, ze myslec nie trzeba i
    > kolizji nie ma.
    > Google niestety tego jeszcze nie sfocilo, na fotce jednak nie widze S-3
    > do skretu w lewo.

    No na podstawie fotki i opisu w artykule wynika, że wybudowali dodatkowy
    wylot ze skrzyżowania i z T zrobiło się klasyczne X. Światła dodali,
    znaki zostawili i już jest temat dla pismaków, bo tłuką się tam
    ponadprzeciętnie (co z pewnością jest dowodem, że zrobiono to dobrze;)

    ,75y,201.33h,78.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD
    xALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    > Tez jestem ciekaw co poeta mial na mysli ...

    Poeta nic nie miał na myśli bo po prostu nie myślał. Doszedł, że skoro
    jest znak ustąp na wjeździe (dyskusja po co on jest była też już
    kilkukrotnie) to postanowił się wykazać bardziej niż reszta i domalował
    trójkącik i linię zatrzymania. Bez sensu, ale nikt się nie przyzna -
    napisałem że błędne oznakowanie, to całkiem profesjonalnie zfrezowali
    linię i zmienili na przerywaną:(

    Shrek