    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <orf1a4$vro$1@node2.news.atman.pl> <op.y7t2u9vlx6gy9n@mobilny>
    <orfo73$l65$1@node2.news.atman.pl> <op.y7uc5di6x6gy9n@mobilny>
    <59db8835$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <orgg1t$pjk$2@node1.news.atman.pl> <op.y7uyezq8x6gy9n@mobilny>
    <orhp5l$hs1$1@node2.news.atman.pl> <orhq7g$fgo$1@node2.news.atman.pl>
    <59dc7218$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <orhs97$fgo$4@node2.news.atman.pl>
    <59dc79c6$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <orhu1g$4qu$1@node1.news.atman.pl>
    <59dd2de6$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <ork9b8$diq$1@node1.news.atman.pl>
    <59de1d5b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <orl9uv$ep2$6@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Date: Wed, 11 Oct 2017 16:44:18 +0200

    dyskusyjnych:orl9uv$ep2$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 11.10.2017 o 15:32, J.F. pisze:

    >Głupie jest robienie jednego (czy nawet kilkunastu) takich skrzyżowań
    >w skali kraju, skoro głosów jak po nich jeżdzić jest 50/50.

    I tu sie zgadzam

    >Podobnie jak skrzyżowania bez znaków ustąp. Podobno występuje dość
    >często - podano kilka linków... do tego samego ronda (bodajże w
    >Tychach).

    W jakim sensie - rownorzednych ? To ma sens ... choc czasem zlosliwy
    :-(

    >Liwiusz jedno podał i jest dumny - zapewne podobnie jak projektant
    >tego bubla.

    nie wiemy jakie tam swiatla - byc moze takie, ze myslec nie trzeba i
    kolizji nie ma.
    Google niestety tego jeszcze nie sfocilo, na fotce jednak nie widze
    S-3 do skretu w lewo.

    >I urzędnicy, którzy tak naprawdę to by to poprawili, jednak nichuja
    >nie przyznają się, że to co spłodzono jest absolutnie bez sensu.
    >Podobnie jak ci:
    >https://www.google.pl/maps/@52.2598484,20.9504345,3
    a,75y,201.33h,78.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAn
    DxALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Tez jestem ciekaw co poeta mial na mysli ... ale moze przekaz jest
    jasny - spojrz w lusterko i hamuj w razie potrzeby, bo bedzie mandat,
    punkty i zwyzka na OC :-)

    J.