  • 11. Data: 2010-11-24 23:51:00
    Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szymo

    > Nie chcę się koledzy ścigać na torze wyścigowym a tylko spokojnie
    > dojechać do pracy. Dlatego też nie jest dla mnie priorytetem to, czy
    > będę mógł do 100km/h rozpędzić się w 13 sekund czy 15 czy nawet w 18.

    Nikt tu nie mówi o ściganiu, tylko o normalnej, w miarę sprawnej jeździe.
    75 KM + LPG w takim aucie będzie mega mułem i to raczej niezbyt trwałym,
    bo ciągłe duże obciążenie (bo jest za słaby do tego auta) + LPG to nie są
    dobre warunki pracy silnika.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-11-25 08:49:02
    Od: DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl>

    W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
> [...]
    > jak z olejem - lubi wziąść czy nie za bardzo ?
    > ile w nim elektroniki która się sypie ?
    > jakieś nowinki upierdliwe w serwisowaniu typu cewka zespolona z kablami
    > zapłonowymi ?
    > nadaje się na przerobienie na sekwencję (w sensie czy nie problematyczny)
    > ten silnik to VW czy skody ?
    >
    > Powoli przymierzam sie do kupna nie chcę silnika na ON a w miarę prosty
    > w konstrukcji silnik benzynowy z oczywistych ekonomicznych względów
    > FAPY, TURBO i inne skądinąd fajne wynalazki ale drogie )
    >
    > Wdzięczny będę za wasze opinie bo nigdy jeszcze źle mi nie doradziliście
    Witam,
    mam taki silnik w Fabi I Combi. W moim egzemplarzu praktycznie nie
    zauwazam spalania oleju. Samochod ma prawie piec lat i 99 0000 km
    przebiegu.
    Zepsul mi sie w nim czujnik polozenia walu oraz napinacz paska
    wielorowkowego.
    Ogolnie troche za slaby i troszke glosny przy wyzszych obrotach, ale to
    bedzie zalezalo od wyciszenia kabiny. W trasie pali 6.5-7 l/100km w
    miescie w korkach nie ma limitu (spokojnie mozna zrobic 10-12 l/100km,
    ale takze 7.5....), ale srednie spalanie z kilku tys. km (wg komputera)
    to 7.8-8l/100km.

    Wlaczenie klimy wyraznie go oslabia.

    Pozdrawiam,
    DD

  • 13. Data: 2010-11-25 14:40:42
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    Mam taki silnik w fabii kombi. Jada bez kompleksów, większość szoferów
    nie potrafi tak sprawnie ruszyć spod świateł :-).

    Na trasie do 140-150 licznikowych dość sprawnie się rozpędza, ale jest
    już sporo hałasu.

    pozdr, krzysn