-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Roomster 1.4 16V75KM
Date: Thu, 25 Nov 2010 08:49:02 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <icl4de$rn2$1@news.onet.pl>
References: <icijov$bgi$1@news.man.bydgoszcz.pl>
NNTP-Posting-Host: deibp9eh1--blueice2n2.emea.ibm.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1290671342 28386 195.212.29.172 (25 Nov 2010 07:49:02 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Nov 2010 07:49:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <icijov$bgi$1@news.man.bydgoszcz.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328285
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
> Roomster 1.4 16V75KM
>
> Czy ktoś z szanownych kolegów wie coś na temat silnika użytego w tej
> skodzie ? Co można o nim powiedzieć jeśli chodzi o sprawy techniczne.
> np.
> jak z olejem - lubi wziąść czy nie za bardzo ?
> ile w nim elektroniki która się sypie ?
> jakieś nowinki upierdliwe w serwisowaniu typu cewka zespolona z kablami
> zapłonowymi ?
> nadaje się na przerobienie na sekwencję (w sensie czy nie problematyczny)
> ten silnik to VW czy skody ?
>
> Powoli przymierzam sie do kupna nie chcę silnika na ON a w miarę prosty
> w konstrukcji silnik benzynowy z oczywistych ekonomicznych względów
> FAPY, TURBO i inne skądinąd fajne wynalazki ale drogie )
>
> Wdzięczny będę za wasze opinie bo nigdy jeszcze źle mi nie doradziliście
> :) to taki mały PR :)
Witam,
mam taki silnik w Fabi I Combi. W moim egzemplarzu praktycznie nie
zauwazam spalania oleju. Samochod ma prawie piec lat i 99 0000 km
przebiegu.
Zepsul mi sie w nim czujnik polozenia walu oraz napinacz paska
wielorowkowego.
Ogolnie troche za slaby i troszke glosny przy wyzszych obrotach, ale to
bedzie zalezalo od wyciszenia kabiny. W trasie pali 6.5-7 l/100km w
miescie w korkach nie ma limitu (spokojnie mozna zrobic 10-12 l/100km,
ale takze 7.5....), ale srednie spalanie z kilku tys. km (wg komputera)
to 7.8-8l/100km.
Wlaczenie klimy wyraznie go oslabia.
Pozdrawiam,
DD
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.10 14:40 krzysn
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=