eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRoomster 1.4 16V75KMRe: Roomster 1.4 16V75KM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: DingDong <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Roomster 1.4 16V75KM
    Date: Thu, 25 Nov 2010 08:49:02 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <icl4de$rn2$1@news.onet.pl>
    References: <icijov$bgi$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    NNTP-Posting-Host: deibp9eh1--blueice2n2.emea.ibm.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290671342 28386 195.212.29.172 (25 Nov 2010 07:49:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Nov 2010 07:49:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <icijov$bgi$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2328285
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
    > Roomster 1.4 16V75KM
    >
    > Czy ktoś z szanownych kolegów wie coś na temat silnika użytego w tej
    > skodzie ? Co można o nim powiedzieć jeśli chodzi o sprawy techniczne.
    > np.
    > jak z olejem - lubi wziąść czy nie za bardzo ?
    > ile w nim elektroniki która się sypie ?
    > jakieś nowinki upierdliwe w serwisowaniu typu cewka zespolona z kablami
    > zapłonowymi ?
    > nadaje się na przerobienie na sekwencję (w sensie czy nie problematyczny)
    > ten silnik to VW czy skody ?
    >
    > Powoli przymierzam sie do kupna nie chcę silnika na ON a w miarę prosty
    > w konstrukcji silnik benzynowy z oczywistych ekonomicznych względów
    > FAPY, TURBO i inne skądinąd fajne wynalazki ale drogie )
    >
    > Wdzięczny będę za wasze opinie bo nigdy jeszcze źle mi nie doradziliście
    > :) to taki mały PR :)
    Witam,
    mam taki silnik w Fabi I Combi. W moim egzemplarzu praktycznie nie
    zauwazam spalania oleju. Samochod ma prawie piec lat i 99 0000 km
    przebiegu.
    Zepsul mi sie w nim czujnik polozenia walu oraz napinacz paska
    wielorowkowego.
    Ogolnie troche za slaby i troszke glosny przy wyzszych obrotach, ale to
    bedzie zalezalo od wyciszenia kabiny. W trasie pali 6.5-7 l/100km w
    miescie w korkach nie ma limitu (spokojnie mozna zrobic 10-12 l/100km,
    ale takze 7.5....), ale srednie spalanie z kilku tys. km (wg komputera)
    to 7.8-8l/100km.

    Wlaczenie klimy wyraznie go oslabia.

    Pozdrawiam,
    DD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: