  • 1. Data: 2010-11-24 09:52:42
    Temat: Roomster 1.4 16V75KM
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Roomster 1.4 16V75KM

    Czy ktoś z szanownych kolegów wie coś na temat silnika użytego w tej
    skodzie ? Co można o nim powiedzieć jeśli chodzi o sprawy techniczne.
    np.
    jak z olejem - lubi wziąść czy nie za bardzo ?
    ile w nim elektroniki która się sypie ?
    jakieś nowinki upierdliwe w serwisowaniu typu cewka zespolona z kablami
    zapłonowymi ?
    nadaje się na przerobienie na sekwencję (w sensie czy nie problematyczny)
    ten silnik to VW czy skody ?

    Powoli przymierzam sie do kupna nie chcę silnika na ON a w miarę prosty
    w konstrukcji silnik benzynowy z oczywistych ekonomicznych względów
    FAPY, TURBO i inne skądinąd fajne wynalazki ale drogie )

    Wdzięczny będę za wasze opinie bo nigdy jeszcze źle mi nie doradziliście
    :) to taki mały PR :)

  • 2. Data: 2010-11-24 10:19:51
    Temat: Re: Roomster 1.4 16V75KM
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-11-24 09:52, szymo pisze:
    > Roomster 1.4 16V75KM

    A nie przypadkiem 1.4 16 v 85 KM ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2010-11-24 11:08:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szymo

> [...]
    > skodzie ? (...) nadaje się na przerobienie na sekwencję (w sensie czy
    > nie problematyczny) ten silnik to VW czy skody ?

    Wolnossące 75 KM przerobione na gaz w aucie o masie 1200-1300 kg? To
    będzie MEGA MUŁ.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-11-24 11:49:20
    Od: Artur Kaszak <a...@g...com>

    On Nov 24, 11:08 am, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Wolnossące 75 KM przerobione na gaz w aucie o masie 1200-1300 kg? To
    > będzie MEGA MUŁ.

    Przy dobrej sekwencji, będzie taki sam muł jak na benzynie.

    Co nie zmienia faktu, że 75 czy nawet 85 koni to może być krótko, przy
    budzie o tej aerodynamice.

    A.

  • 5. Data: 2010-11-24 13:11:17
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Przeszukaj grupę. Wydaje mi się że nie dalej niż 2 tygodnie temu był podobny
    wątek.

  • 6. Data: 2010-11-24 14:50:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Kaszak

    > Przy dobrej sekwencji, będzie taki sam muł jak na benzynie.

    Coś zawsze ubędzie, a jak się z czasem trochę rozreguluje... Może to nie
    ma znaczenia jak w aucie jest 200 KM, ale przy takim mule już tak...

    > Co nie zmienia faktu, że 75 czy nawet 85 koni to może być krótko, przy
    > budzie o tej aerodynamice.

    Będzie tragicznie, chyba, że ktoś lubi jeździć w konwojach z ciężarówkami.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-11-24 15:08:40
    Od: szymo <s...@w...pl>

    to pisze:
> [...]
    > ma znaczenia jak w aucie jest 200 KM, ale przy takim mule już tak...

    > Będzie tragicznie, chyba, że ktoś lubi jeździć w konwojach z ciężarówkami.

    Nie chcę się koledzy ścigać na torze wyścigowym a tylko spokojnie
    dojechać do pracy. Dlatego też nie jest dla mnie priorytetem to, czy
    będę mógł do 100km/h rozpędzić się w 13 sekund czy 15 czy nawet w 18.

    Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzień. Czy ten silnik z
    waszego doświadczenia jest jednostką "bezawaryjną"

  • 8. Data: 2010-11-24 15:09:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    PeJot pisze:

    > A nie przypadkiem 1.4 16 v 85 KM ?

    są dwie wersje 75 i 85 KM ja mam możliwość kupienia auta z 75KM.

  • 9. Data: 2010-11-24 15:10:39
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-24 15:08, szymo pisze:
    > Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzień. Czy ten silnik z
    > waszego doświadczenia jest jednostką "bezawaryjną"

    jeśli to jest ten sam silnik co w golfie 4 to bez rewelacji poza tym
    odma się zapycha trzeba kontrolować zwłaszcza w zimę.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-11-24 18:17:53
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Ważnym byłoby to żeby autko nie zawodziło na co dzień. Czy ten silnik z
    > waszego doświadczenia jest jednostką "bezawaryjną"

    no to pytanie czy na pewno chcesz gazowac je...