  • 1. Data: 2010-11-24 07:48:24
    Temat: Mikołajskie Kryterium Amatorów
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam

    "Automobilklub Mazurski serdecznie zaprasza na Mikołajskie Kryterium
    Amatorów. W sobotę, 27 listopada odbędzie się pierwsza impreza typu KJS,
    organizowana przez nasz klub.

    Do udziału zapraszamy wszystkich, którzy w atmosferze zabawy i
    rywalizacji, chcą podnosić swoje umiejętności.

    Próby sprawnowościowe zlokalizowane są w Mikołajkach i najbliższej
    okolicy, w tym na znanym z Rajdu Polski Torze Mikołajki.

    Aby wziąć udział wystarczy sprawny technicznie samochód, prawo jazdy,
    ubezpieczenie OC

    i NW oraz dwa kaski. Wpisowe dla uczestników wynosi 50 PLN, a dla
    członków Automobilklubu Mazurskiego 40 PLN. Start imprezy odbędzie się o
    godz 10 na Torze Mikołajki."

    http://www.ak-mazurski.com/Automobilklub_Mazurski/Ak
    tualnosci/Wpisy/2010/11/20_Mikoajskie_Kryterium_Amat
    orow.html

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-11-24 10:08:15
    Temat: Re: Mikołajskie Kryterium Amatorów
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    kuźwa... 600km. Za daleko dla mnie. A tak chętnie bym chociaż zobaczył
    taką imprezę w regionie/

  • 3. Data: 2010-11-24 11:13:13
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-24 07:48, MarcinJM wrote:
    > Witam
    >
    > "Automobilklub Mazurski serdecznie zaprasza na Mikołajskie Kryterium
    > Amatorów. W sobotę, 27 listopada odbędzie się pierwsza impreza typu KJS,
    > organizowana przez nasz klub.

    Wziąłbyś się przeprowadził do Małopolski/Krakowa, a nie drażnił ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 4. Data: 2010-11-24 19:26:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-24 10:08, Mateusz pisze:
    > kuźwa... 600km. Za daleko dla mnie. A tak chętnie bym chociaż zobaczył
    > taką imprezę w regionie/

    A skąd jesteś?