  • 21. Data: 2013-11-18 22:18:58
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Skoro będą mieć czerwone, gdy z poprzecznej będzie zielone, to będą
    > stały i z pewnością nie będą ciotkami.

    Sam widzisz...
    Beda stali zamiast jechac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 22. Data: 2013-11-18 22:19:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 Nov 2013 16:14:23 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Najbardziej zastanawiające jest to jak oni, policjanci rozstrzygają o
    > tym kto jest winny stłuczki/wypadku gdy obydwaj kierowcy są na zielonym
    > świetle?

    to znaczy, że te światła są do dupy. Nie może tak byż, że mając zielone i
    nie zmieniajac kierunku ruchu spotykasz się z kimś kto też ma zielone. TO
    jakiś kompletny debilizm

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2013-11-18 22:32:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > I nic dziwnego.
    > Ciotki nie wiedza... :(

    Czego nie wiedzą?
    Od dłuższego czasu NIE WOLNO zjeżdżać ze skrzyżowania, jeśli stoi za nim
    sygnalizator wyświetlający czerwone.
    O to szło?

  • 24. Data: 2013-11-18 22:33:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zaraz zaraz, a teraz co jest ? Rondo bez "ustap pierwszenstwa" na
    > wjazdach,

    Znaki nie działają gdy ruch jest sterowany sygnalizacją świetlną.

  • 25. Data: 2013-11-18 22:34:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail Y...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Bzdura.
    > Ci z prawej nie rusza bo na kierunku poprzecznym jest czerwone.
    > Zielone maja jednoczesnie ci z przeciwka do jazdy na wprost ale w
    > przeciwnym do twojego kierunku.

    Dokładnie tak jak na każdym innym skrzyżowaniu i skręcie w lewo.
    Ale niektórych wymyślenie analogii przerasta,

  • 26. Data: 2013-11-18 22:36:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
> [...]

    I dobrze.
    Doucz się, bo przepisy się zmieniły już dawno i nie ma innej opcji.
    Kiedyś można było zjechać na powtarzaczu czerwonym teraz już nie - zmieniło
    się mniej więcej wtedy, gdy trzeba się było zacząć (teoretycznie)
    zatrzymywać na zielonych strzałkach.

  • 27. Data: 2013-11-18 22:38:35
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-18 22:19, masti pisze:

    > to znaczy, że te światła są do dupy. Nie może tak byż, że mając zielone i
    > nie zmieniajac kierunku ruchu spotykasz się z kimś kto też ma zielone. TO
    > jakiś kompletny debilizm

    Ależ...
    Wjeżdżasz na SKRZYŻOWANIE na zielonym świetle. Stosujesz się do strzałek
    i innych znaków poziomych, zmieniasz pas albo i nie, po czym, po 20m
    dojeżdżasz do kolejnego SKRZYŻOWANIA, na którym już nie masz świateł ani
    D-1, więc masz ustąpić tym z prawej. Jeśli stoją (bo mają czerwone), to
    możesz jechać (na wprost lub w lewo), ale ciągle ci z prawej mają
    pierwszeństwo (jeśli ruszą). Ktoś już to samo chyba tu pisał. Ja nie
    widzę problemu, choć sporą okazję do stłuczek, owszem, widzę.
    Bardzo podobne skrzyżowanie w Katowicach, dodatkowo z przejściami dla
    pieszych, Chorzowska / Stęślickiego:

    50.267077, 19.012118
    albo:
    https://maps.google.com/maps?q=50.267077,+19.012118&
    num=1&t=h&vpsrc=0&ie=UTF8&ll=50.267048,19.012194&spn
    =0.000579,0.001206&z=20&iwloc=A

    Są światła przy każdym przecięciu pasów i jest OK. Nie tworzą się korki
    pomimo dużego centrum handlowego tuż-obok, stłuczek jakoś tam nie spotkałem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 28. Data: 2013-11-18 23:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
> [...]

    > zmieniło się mniej więcej wtedy, gdy trzeba się było zacząć
    > (teoretycznie) zatrzymywać na zielonych strzałkach.

    O_O, nie wiedziałem.
    Ale to tym bardziej powód, aby powtarzaczy nie stawiać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 29. Data: 2013-11-18 23:05:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > O_O, nie wiedziałem.
    > Ale to tym bardziej powód, aby powtarzaczy nie stawiać.

    Dokładnie tak.
    I wtedy też je na Śródce zdjęli, bo zakorkowały rondo po zmianie przepisów.

    A pretensje za resztę można kierować WYŁĄCZNIE do debili, którzy wymyślili
    zmianę sensownego przepisu na kretyński.

  • 30. Data: 2013-11-19 11:15:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup

    >Znaki nie działają gdy ruch jest sterowany sygnalizacją świetlną.

    No fakt ... tylko co wtedy obowiazuje ?
    pierwszenstwo dla tych po prawej stronie, a oni raz wjezdzaja, raz
    stoja, raz ruszaja ?

    Czy z zasady swiatlom dla wjezdzajacych nie powinny towarzyszyc
    swiatla dla innych kierunkow ruchu ?

    J.