-
1. Data: 2012-05-16 16:53:24
Temat: Rezygnacja z usługi Co druga minuta gratis w Orange ?
Od: "Darek" <a...@g...pl>
Orientuje sie ktos w jaki sposób mozna deaktywować usługe Co druga minuta
gratis w Orange bo nigdzie nie moge tego znalesc na stronie Orange ?
Z góry dzieki
-
2. Data: 2012-05-16 23:02:59
Temat: Re: Rezygnacja z usługi Co druga minuta gratis w Orange ?
Od: Animka <t...@w...pl>
W dniu 2012-05-16 16:53, Darek pisze:
> Orientuje sie ktos w jaki sposób mozna deaktywować usługe Co druga minuta
> gratis w Orange bo nigdzie nie moge tego znalesc na stronie Orange ?
Orange Online-Usługi.
--
animka
-
3. Data: 2012-05-17 01:55:37
Temat: Re: Rezygnacja z usługi Co druga minuta gratis w Orange ?
Od: Krystek <s...@k...art.pl>
W dniu 2012-05-16 16:53, Darek pisze:
> Orientuje sie ktos w jaki sposób mozna deaktywować usługe Co druga
> minuta gratis w Orange bo nigdzie nie moge tego znalesc na stronie Orange ?
Pisząc mail do BOK-u Orange lub logując się na swoje konto na Orange
On-Line i tam wyłączyć -
<http://www.orange.pl/kid,4002010499,id,4002010501,t
itle,co-druga-minuta-gratis,article.html>
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
-
4. Data: 2012-05-17 09:52:03
Temat: Re: Rezygnacja z usługi Co druga minuta gratis w Orange ?
Od: t...@w...pl
W dniu środa, 16 maja 2012 16:53:24 UTC+2 użytkownik Darek napisał:
> Orientuje sie ktos w jaki sposób mozna deaktywować usługe Co druga minuta
> gratis w Orange bo nigdzie nie moge tego znalesc na stronie Orange ?
> Z góry dzieki
Wchodzisz na strone uslugi:
http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010501,ti
tle,co-druga-minuta-gratis,article.html
I faktycznie nie ma.
Ale trzeba czytac te PDFy na dole, regulaminy uslug.
Otwieramy i:
jak wyłączyć?
14. Usługa wyłączana jest automatycznie po upływie Okresu promocyjnego, o czym
Abonent zostaje poinformowany
SMS-em.
15. Usługę można wyłączyć:
wysyłając SMS o treści NIE pod numer 309 (opłata jak za zwykłego SMS-a zgodnie z
obowiązującym Abonenta
cennikiem usług)
wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do Orange on-line, na stronie
www.orange.pl/online (bezpłatnie)
kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 (opłata za połączenie
zgodna z obowiązującym
Abonenta cennikiem)
krótkim kodem *110*93*00# [zadzwoń] (bezpłatnie)
połączenie z numerem *500 (opłata za połączenie zgodna z obowiązującym Abonenta
cennikiem).
Wyłączenie Usługi nastąpi najpóźniej w okresie 24 godzin od momentu zlecenia, o czym
Abonent zostanie
poinformowany SMS-em.
Powodzenia